در راستای تشدید اقدامات انتظامی و اجرای طرح های مختلف محله محور در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، 76 درصد سرقت های به وقوع پیوسته در10 ماه گذشته کشف که از این مقدار 50 درصد مربوط به حوزه پلیس پیشگیری بوده است.
کد خبر: ۱۰۲۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶ 23 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 03/11/1400 تقدیم حضورتان می گردد .
-----------------
پیام تبریک سردار میرزایی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن
فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی میلاد فرخنده دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن را تبریک گفت 
به گزارش پایگاه خبری پلیس٬ متن پیام به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
انا اعطیناک الکوثر، فصل لربک و انحر، ان شانئک هو الابتر
حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگترین بانوی تاریخ بشریت، افتخار اسلام، دین و این امت است« مقام معظم رهبری»
بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد پر برکت بانوی بانوان جهان اسوه طهارت و پاکی، حضرت فاطمه زهرا سلام ا...عليها، یادآور جایگاه رفیع زن و مقام مادر در فرهنگ اسلامي است که در کشور ما به عنوان روز زن و مادر نامگذاری شده است.
روزی که به برکت و حرمت بزرگ سرور زنان دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی؛ زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند.
سالروز میلاد بانوی بی همتای خلقت، حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها ) به عنوان روز مادر و زن، بهانه ای زیبا برای ستایش مقام ممتاز و رفیع زنان و مادران و ضرورت توجه و تقویت سیره عملی و آموزه های اخلاقی و رفتاری حضرت صدیقه کبری(س) برای تربیت فرزندان و جامعه ای متعالی در راستای بنا نهادن خانواده ای مستحکم در برابر تکان ها و فراز و نشیب های زندگی است.
بدینوسیله اینجانب فرا رسيدن سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) این عطیه الهی و روز زن را به تمامی همکاران ارجمند خصوصاً بانوان محترمه ای که هم در سنگر خانه و خانواده و هم در محیط اداره به خدمت مشغولند، تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال می طلبم که گام های پسین را قرین پویایی و پایایی بدارد و در حرکت بسوی تعلیم و تربیت، سیره جاودانه ی حضرت صدیقه کبری را سرلوحه خود قرار دهند.
فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی
----------------------------
کشف 76 درصدی سرقت‌ها در مازندران
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کشف 76 درصد انواع سرقت‌ها طي 10 ماهه گذشته خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و اجرای طرح های مختلف محله محور در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، 76 درصد سرقت های به وقوع پیوسته در10 ماه گذشته کشف که از این مقدار 50 درصد مربوط به حوزه پلیس پیشگیری بوده است.
وی در ادامه افزود: با تلاش همکارانم در کلانتری و پاسگاه های سطح استان در10 ماه گذشته شاهد افزایش30 درصدی کشف سرقت و افزایش 17 درصدی دستگیری سارقان بوده ایم.
رئیس پلیس پیشگیری استان تصریح کرد: بیشترین فراوانی در سرقت ها مربوط به سرقت اماکن خصوصی است و بی دقتی در نگهداری اموال و عدم رعایت نکات ایمنی و حفاظتی توسط مالباختگان از عوامل اصلی وقوع این نوع سرقت می باشد.
سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه پيشگيري از جرايم نيازمند عزم همگاني است، خاطرنشان کرد: شهروندان نیز برای پیشگیری از سرقت و جرائم باید ضمن رعایت نکات ایمنی به هشدارها و توصیه های پلیس توجه کنند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
---------------------------
کشف 3 هزار و 825 نخ سیگار قاچاق در گلوگاه
فرمانده انتظامی گلوگاه از کشف 3 هزار و 825 نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود کلوانی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای دخانی، مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی در این رابطه باخبر شدند.
وی ادامه داد: مأموران پس از شناسایی واحد صنفی فرد مذکور و هماهنگی قضائی وارد محل اختفا وی شده و پس از بازرسی از آن محل تعداد 3 هزار و 825 نخ سیگار قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: اقلام کشف‌شده به همراه متهم دستگیرشده به مقر پليس امنیت عمومی منتقل و پس از تشکيل پرونده متهم جهت سير مراحل قانوني روانه دادسرا شد.
سرهنگ کلوانی در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اطلاع در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پليس گزارش تا با هنجارشکنان برخورد کند.
------------------------
دستگیری سارق باغات و ادوات کشاورزی در ساری
فرمانده انتظامی ساری، از شناسايي و دستگيري سارق باغات و ادوات کشاورزی با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ،سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشریح این خبر گفت: در پي تعدد وقوع سرقت از باغات و ادوات کشاورزی در ساری موضوع در دستور کار ماموران بخش انتظامی فرح آباد این فرماندهی قرار گرفت.
وی، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، در ادامه تصريح کرد: طی بازدید صورت گرفته از مخفیگاه متهم مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از جمله 3 دستگاه موتور کف کش،500متر کابل برق،2 دستگاه موتور برق ،4 دستگاه مربوط به دوربین های مداربسته،لوله و اتصالات آبرسانی و ....کشف شد.
حسن زاده همچنین عنوان داشت: متهم در بازجويي‌هاي به عمل آمده به 8 فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی این شهرستان در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسن زاده در پايان ضمن هشدار به صاحبان باغات و مزارع کشاورزی از آنان،خواست: تا حد ممکن از قرار دادن وسایل و تجهیزات کشاورزی در مزارع و باغات خودداری کرده و آنها را در محلی امن قرار دهند.
-----------------------------
کشف 2 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق در محمودآباد
فرمانده انتظامی محمودآباد از کشف 2 هزار و200 نخ انواع سیگار قاچاق از یک واحد عرضه مواد دخانی خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری مقدار قابل توجهی سیگار قاچاق در یک مغازه سیگار فروشی در شهرستان، بررسی موضوع در دستورکار ماموران مبارزه با کالای قاچاق قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در معیت نماینده اداره صمت به محل مورد نظر مراجعه و طی بازرسی از واحد صنفی شناسایی شده، تعداد 2هزارو200نخ سیگار و50 بسته تنباکوی میوه ای قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل وی به مراجع قضائی، از مردم خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک و اطلاع از وجود اموال قاچاق، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
----------------------
کشف 8 کيلو و 500 گرم موادمخدر در بابل
فرمانده انتظامی بابل از کشف 8 کيلو و 500 گرم موادمخدر و دستگیری عامل افیونی در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت تعدادی از توزیع کنندگان مواد مخدر ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل قرار گرفت.
وی افزود: کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، موفق به شناسائی مخفیگاه توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی بابل تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پليسی و هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ، مقدار 8 کيلو و 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.
سرهنگ شالیکار از دستگیری یک سوادگر مرگ و معرفی آن به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: امنیت و سلامت شهروندان از اولویت های ماموریت های پلیسی و دستگاه قضائی بوده و پلیس به عده ای سودجو اجازه نخواهد داد تا امنیت و سلامت شهروندان این شهرستان خدشه دار شود.
--------------------------

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار