نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه و عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه: تحولی در کارخانه سیمان در پیش است که ما پیگیر جدی اش هستیم و آن احداث یک کارخانه جدید در کنار کارخانه سیمان تحت عنوان ((کارخانه تولید پاکتهای سیمان)) است که برای کل سیمان های کشور، پاکت تولید می کند، افزود: این هم یکی دیگر از اقداماتی است که در بحث توسعه ، زیرساخت اقتصادی و همچنین اشتغال شهرستان در حال پیگیری جهت انجام آن هستیم.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹ 22 January 2022

به گزارش تابناک مازندران؛ دکتر غلامرضا شریعتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک در نکا گفت: یکی از دغدغه های جدی ما برای کارخانه سیمان، مشارکت مهندسین و کارگرانِ خودِ کارخانه سیمان است که امروز به شدت درحال تغییر هستیم.

وی عنوان کرد: متأسفانه اکنون بیش از 4 دهه است که کارخانه سیمان مورد بهره برداری واقع می شود اما شهروندان نکایی بر این کارخانه و صنعت، مدیریت ندارند، قطعاً اگر شخصی از اهالی نکا مدیریت را بر عهده بگیرد، برای اهالی نکا دلسوزتر خواهد بود.

احداث
 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه و عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:

در این راستا با دست اندرکاران کارخانه سیمان گفتگو و موضوع را بررسی کردیم و از وزیر خواستیم که مدیریت کارخانه سیمان به نکائی ها برگردد. این موضوع مطالبه ی جدی مورد تقاضای ماست تا با انجام آن دغدغه هایی که در امور استخدام ، قرارداد و ... وجود دارد کاهش یابد.

شریعتی اندراتی با اعلام اینکه: تحولی در کارخانه سیمان در پیش است که آن احداث یک کارخانه جدید در کنار کارخانه سیمان تحت عنوان ((کارخانه تولید پاکتهای سیمان)) است که برای کل سیمان های کشور، پاکت تولید می کند، افزود: این هم یکی دیگر از اقداماتی است که در بحث توسعه ، زیرساخت اقتصادی و همچنین اشتغال شهرستان در حال پیگیری جهت انجام آن هستیم.

وی تصریح کرد: مصوبات قانونی آن در وزارت اقتصاد گرفته شد، امیدوارم با عملیاتی شدن این پروژه هم سطح اشتغال در کارخانه به بالا برود و هم درآمد جدیدی در بخش های ارزش افزوده ی مالیاتی به سایر مزایایی که دارد اضافه شود.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه و عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طبق اعلام کارخانه سیمان، این کارخانه سطح نیروهایی که بکارگیری میکند بسیار بیشتر از ظرفیتی است که برای کارخانه تعریف شده است و ما تنها کاری که می توانیم انجام دهیم، ایجاد یک کارخانه ی جدید با یک مأموریت جدید است.

دکتر شریعتی درباره ی نیروگاه شهید سلیمی نیز تشریح کرد: این نیروگاه هم جزو طرح توسعه ای است که غریب به سه چهار سال پیش کلنگ آن بر زمین زده شد و جزء پیگیریهایی جدی ما است و با وزیر نیرو برای ساخت این نیروگاه به توافق رسیدیم.

وی تصریح کرد: این پروژه اعتباری نداشت و کار راکت مانده بود که اکنون جزو اقدامات اساسی ما است که در کارخانه شهید سلیمی نکا به دنبالش هستیم. 

خبر: الهام زارعی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار