معاون استاندار با بیان اینکه مازندران چهارمین یا پنجمین استان آلوده کشور از نظر آب و هوایی است، گفت: متأسفانه از داشتن دستگاه‌های آلاینده نیز محروم هستیم.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 21 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، محمدرضا رضوی در جلسه بررسی موضوع مدیریت حمل ونقل وترافیک محورهای مواصلاتی تهران، البرز و مازندران با اشاره به محدودیت اقلیمی استان مازندران اظهار داشت: این که همه راه‌ها را برای ورود به مازندران باز کنیم، چندان مناسب نیست.

وی با بیان اینکه مازندران چهارمین یا پنجمین استان آلوده کشور از نظر آب و هوایی است، گفت: متأسفانه از داشتن دستگاه‌های آلاینده نیز محروم هستیم.

وی افزود: در نوروز به دلیل شدیدبودن تغییرات آب و هوایی لازم است برنامه ریزی مناسبی در این زمینه صورت گیرد.

رضوی یادآور شد: پنجشنبه و جمعه شاهد بارش برف خواهیم بود و احتمال بسته شدن ارتفاعات شرقی نظیر نکا وکیاسر وجود دارد و میزان بارش برف به یک متر نیز خواهد رسید.

محمد علیخانی معاون امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به مشکل ترافیک در محورهای مواصلاتی منتهی به تهران و البرز را مهم و بااهمیت دانست و گفت: این مشکل باید به صورت اساسی و کارشناسی حل شود زیرا در آینده به بحران‌های حساس مبدل می‌شود.

وی گفت:

تقویت زیرساخت‌های جاده‌ای و مدیریت ترافیک و حمل ونقل و سفر را برای حل مشکلات ترافیک لازم است و در سال‌های گذشته به دلیل عدم هماهنگی و برنامه ریزی یکپارچه، سبب بروز مشکلاتی در سفر مسافران ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار