با ورود سامانه بارشی لغزندگی، پدیده مه و کاهش دید در جاده‌ها، مسدود شدن محورهای مواصلاتی و برف گیر و افت فشار گاز محتمل خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵ 20 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، اداره کل هوا شناسی مازندران از ورود سامانه سرد بارشی از بعدازظهر پنجشنبه به استان و کاهش محسوس دما همراه با باد و باران نسبتا شدید خبر داد.

آخرین وضعیت جوی مازندران
 

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های هواشناسـی، این سامانه بارشی از بعدازظهر پنج شنبه ۳۰ دی ماه تا ظهر جمعه اول بهمن ماه سطح استان را دربر خواهد گرفت.

 بارش باران نسبتا شدید به خصوص در نیمه شرقی استان، بارش برف در دامنه ها و ارتفاعات، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما از تاثیرات این سامانه بارشی خواهد بود.

همچنین به دنبال ورود این سامانه بارشی لغزندگی، پدیده مه و کاهش دید در جاده‌ها، مسدود شدن محورهای مواصلاتی و برف گیر و افت فشار گاز محتمل خواهد بود.

اداره هواشناسی مازندران توصیه کرد که هموطنان و به خصوص مازندرانی ها از تردد جاده ای و سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و هچنین کوهنوردان از صعود به ارتفاعات در این روزها خودداری نمایند.

در ضمن به همراه داشتن تجهیزات زمستانی در هنگام تردد و سفرهای ضروری، محافظت و پوشش لوله های آب و تاسیسات و همچنین مدیریت در مصرف انرژی باید از سوی هم استانی ها مورد توجه و تاکید قرار گیرد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار