کد خبر: ۱۰۲۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸ 19 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، دکتر غلامرضا شریعتی اندراتی نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه و عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیر بومی در کارخانه سیمان نکا منصوب می شود

انتصاب مدیر بومی در کارخانه سیمان نکا
 

 دکتر غلامرضا شریعتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک در نکا گفت: یکی از دغدغه های جدی ما برای کارخانه سیمان، مشارکت مهندسین و کارگرانِ خودِ کارخانه سیمان است که امروز به شدت درحال تغییر هستیم.

وی عنوان کرد: متأسفانه اکنون بیش از 4 دهه است که کارخانه سیمان مورد بهره برداری واقع می شود اما شهروندان نکایی بر این کارخانه و صنعت، مدیریت ندارند، قطعاً اگر شخصی از اهالی نکا مدیریت را بر عهده بگیرد، برای اهالی نکا دلسوزتر خواهد بود.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه و عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این راستا از وزیر خواستیم که مدیریت کارخانه سیمان به نکائی ها برگردد. در این زمینه درحال تلاش هستیم و با کسانیکه دست اندرکار کارخانه سیمان هستند، موضوع را بررسی کردیم. وزیر هم این دستور را به زیرمجموعه داد. این موضوع به عنوان مطالبه ی جدی مورد تقاضای ما است تا با انجام آن دغدغه هایی که در امور استخدام و قرارداد و ... وجود دارد کاهش یابد.

شریعتی اندراتی با اعلام اینکه: تحولی در کارخانه سیمان در پیش است که ما پیگیر جدی اش هستیم و آن احداث یک کارخانه جدید در کنار کارخانه سیمان تحت عنوان ((کارخانه تولید پاکتهای سیمان)) است که برای کل سیمان های کشور، پاکت تولید می کند، افزود: این هم یکی دیگر از اقداماتی است که در بحث توسعه ، زیرساخت اقتصادی و همچنین اشتغال شهرستان در حال پیگیری جهت انجام آن هستیم.

وی تصریح کرد: مصوبات قانونی آن در وزارت اقتصاد گرفته شد، امیدوارم با عملیاتی شدن این پروژه هم سطح اشتغال در کارخانه به بالا برود و هم درآمد جدیدی در بخش های ارزش افزوده ی مالیاتی به سایر مزایایی که دارد اضافه شود.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه و عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طبق اعلام کارخانه سیمان، این کارخانه سطح نیروهایی که بکارگیری میکند بسیار بیشتر از ظرفیتی است که برای کارخانه تعریف شده است و ما تنها کاری که می توانیم انجام دهیم، ایجاد یک کارخانه ی جدید با یک مأموریت جدید است.

دکتر شریعتی درباره ی نیروگاه شهید سلیمی نیز تشریح کرد: این نیروگاه هم جزو طرح توسعه ای است که غریب به سه چهار سال پیش کلنگ آن بر زمین زده شد و جزء پیگیریهایی جدی ما است و با وزیر نیرو برای ساخت این نیروگاه به توافق رسیدیم.

وی تصریح کرد: این پروژه اعتباری نداشت و کار راکت مانده بود که اکنون جزو اقدامات اساسی ما است که در کارخانه شهید سلیمی نکا به دنبالش هستیم.

خبر: الهام زارعی 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار