رئیس هیئت مدیره باشگاه گل گهر در پاسخ به عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار کرد که فقط در چارچوب احقاق حق باشگاه خودش اظهار نظر کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 19 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، رئیس هیئت مدیره باشگاه گل گهر در پاسخ به عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار کرد که فقط در چارچوب احقاق حق باشگاه خودش اظهار نظر کرده است.

اعتراض باشگاه گل‌گهر به‌رای کمیته انضباطی نیز بر این اساس بود که اعتقاد داشتیم به‌دفاعیات باشگاه توجه کافی نشده است و خوشبختانه در کمیته محترم استیناف به این دفاعیات بهتر توجه شد. ضمن اینکه دفاعیات تازه‌ای انجام دادیم و مقالات و آرایی از دیوان داوری ورزش (CAS) ارائه کردیم که در چنین موضوعاتی نباید نتایج بازی‌ها ۳ بر صفر شود.

 

رییس هیات‌مدیره باشگاه گل‌گهر در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنیم به نظر ما و بر طبق دفاعیاتی که در ۱۶ بخش ارائه کردیم، این رای قابلیت نقض را دارد و یقین داریم که کمیته استیناف هم با توجه به قوانین و مقررات داخلی و بین‌المللی، به‌صورت دقیق این پرونده را بررسی کرده است و هر آرایی که صادر کند، چه به نفع یا ضرر ما در راستای عدالت خواهد بود. و قطعا اگر این رای هم به ضرر ما باشد، این حق را خواهیم داشت تا برای پیگیری این پرونده و دفاع از حقوقمان به دادگاه داوری ورزش (CAS) مراجعه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار