تیم نساجی مازندران توانست با یک نمایش زیبا در دقیقه ۷۸ با ضربه سر کریم اسلامی و دقیقه 92 با شوت رضا جعفری دو گل دیگر بزند و با برتری ۳ بر یک برابر گل‌گهر به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی برسد.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 18 January 2022

به گزارش تابناک مازندران ، تیم نساجی مازندان با یک بازی حساب شده با حذف تیم گل گهر به مرحله بعدی جام حذفی کشور راه پیدا کرد.
بر اساس این گزارش، در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی کشور تیم فوتبال نساجی مازندران در مشهد مقابل تیم فوتبال گل گهر سیرجان به پیروزی رسید.

 در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی کشور از ساعت ۱۴ در ورزشگاهصعود نساجی مازندان به مرحله بعدی جام حذفی امام رضای مشهد تیم های فوتبال نساجی مازندران و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان ای بازی زیبا ونفس گیر تیم فوتبال نساجی مازندران موفق شد از سد گل گهر سیرجان عبور کند و راهی مرحله بعدی شود.

تیم فوتبال نساجی مازندران در نیمه اول در دقیقه ۱۶با گلزنی مرتضی منصوری پیش افتاد، اما در ادامه گل‌گهر در دقیقه ۳۰ خیلی زود توسط رضا شکاری گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم با وجود اینکه شاگردان قلعه‌نویی قصد حمله داشتند و موقعیت‌های خوبی داشتند، در ضد حملات تیم نساجی مازندران توانست روی ضدحملات در دقیقه ۷۸ با ضربه سر کریم اسلامی و دقیقه 92 با شوت رضا جعفری دو گل دیگر بزند و با برتری ۳ بر یک برابر گل‌گهر به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی برسد.   

تیم فوتبال نساجی با این بر دست به کار بزرگی زد و یکی از مدعیان را حذف کرد . 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار