فردا فرماندار جدید معرفی می‌شود
فرماندار جدید ساری فرزند سردار شهید محمدتقی نوبخت است و در دولت دهم به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری گلستان مشغول کار بود و در دولت قبلی نیز به عنوان کارشناس در اداره کل اتباع استانداری مازندران فعالیت داشت
کد خبر: ۱۰۲۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ 17 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، با پیشنهاد استاندار مازندران، و با حکم وزیر کشور ، محمد علی نوبخت بعنوان فرماندار جدید ساری منصوب شد.

معرفی فرماندار جدید ساری
 

بر اساس این گزارش، محمدعلی نوبخت به پیشنهاد استاندار مازندران و طی حکمی از سوی احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان فرماندار شهر ساری منصوب شد و قرار است فردا رسماً به این سمت معرفی شود.

شهردار جدید فرزند سردار شهید محمدتقی نوبخت است و در دولت دهم به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری گلستان مشغول کار بود و در دولت قبلی نیز به عنوان کارشناس در اداره کل اتباع استانداری مازندران فعالیت داشت. محمدعلی نوبخت به پیشنهاد استاندار مازندران و با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان ساری منصوب شد.

 محمدعلی نوبخت به پیشنهاد استاندار مازندران و طی حکمی از سوی احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان فرماندار شهر ساری منصوب شد و قرار است فردا رسماً به این سمت معرفی شود.

وی فرزند سردار شهید محمدتقی نوبخت است و در دولت دهم به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری گلستان مشغول کار بود و در دولت قبلی نیز به عنوان کارشناس در اداره کل اتباع استانداری مازندران فعالیت داشت.

تاکنون عباسعلی رضایی به عنوان فرماندار در ساری خدمت داشته است.

تاکنون عباسعلی رضایی به عنوان فرماندار در ساری خدمت داشته است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خداپدرت را بیامرزد که به نان ونوایی رسیدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار