چرا فدراسیون فوتبال ایران که بسرعت شکایت سه تیم علیه گل گهر را رسیدگی کرد، پس از چند ماه هنوز پاسخی به شکایت نساجی از تیم استقلال را نمی دهد!؟
کد خبر: ۱۰۲۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ 15 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، به نظر می‌رسد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال استقلال ندارد و تنها به شکایت تیم های بزرگ رسیدگی می کند.

چگونه میشود پذیرفت که شکایت سه تیم بزرگ از بازیکن خارجی گل گهر بسرعت رسیدگی شده و در جدول لیگ محاسبه شود، ولی شکایت باشگاه نساجی از دو بازیکن خارجی استقلال همچنان مسکوت بماند!؟ 

آقایان که دم از عدالت می زنند لطفاً پاسخ بدهند.

ناظر بازی پیش از بازی به مسئولان استقلال اعلام کرد که مقابل نساجی بازیکنان خارجی حق بازی ندارند ولی استقلالی‌ها توجهی نکردند...

حکایت یک شهر و دو نرخ که نمیشود!؟

پس از رایی که کمیته انضباطی در پرونده گل گهر صادر کرد باشگاه پرسپولیس نسبت به این رای به شدت اعتراض کرد. موضوعی که با واکنش تند برخی از اعضای کمیته استیناف از جمله مهدی دادرس روبه رو شد. دادرس در این خصوص گفته بود این پرونده به باشگاه پرسپولیس هیچ ارتباطی ندارد و سرخ ها نباید خودشان را در این ماجرا دخالت بدهند. اما حالا مالک باشگاه نساجی هم در این خصوص ادعای سرخ ها را مطرح کرده و معتقد است دادن این امتیاز ها باعث شده تا جدول لیگ برتر به هم بریزد و آنها هم به هیچ عنوان این رای کمیته انضباطی را قبول ندارند.

رضا حدادیان مالک نساجی در مورد شرایط این تیم در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم با کسب ۲۰ امتیاز و حضور در رتبه نهم جدول، اظهار داشت:

رتبه هشتم هستیم. نهم را قبول نداریم. جدول نباید به هم بخورد. اگر بازی رو در رو بود می توانستند به تیم حریف امتیاز بدهند ولی چون تیم ۱۲-۱۳ تیم ذینفع هستند به هیچ عنوان ما قبول نداریم. باید نتایج برگردانده شوند.

با رای کمیته انضباطی باشگاه پیکان بالاتر از نساجی قرار گرفته است. 

باشگاه نساجی همان گونه که همه میدانند خصوص اداره میشود وبا مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند. 

تیمی که بخاطر نداشتن ورزشگاه مناسب ناچار است بازیهای خانگی را در خارج از مازندران برگزار کند نباید مورد بی‌مهری فدراسیون و کمیته انضباطی قرار گیرد.  

تنها دلخوشی جوانان فوتبال دوست مازندرانی تیم نساجی است که مشتاقانه بازیهای این تیم را پیگیری می کنند.

امیدوارم فدراسیون فوتبال استقلال خود را نشان دهد و حق مردم مازندران را پایمال نکند .   

یا علی

مسعود پاشنا مدیر تابناک مازندران

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار