چون تیم ۱۲-۱۳ تیم ذینفع هستند به هیچ عنوان ما قبول نداریم. باید نتایج برگردانده شوند
کد خبر: ۱۰۲۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 15 January 2022

به گزارش تابناک مازندران از فارس، رضا حدادیان در حاشیه بدرقه تیم ملی بانوان، در خصوص اینکه پروازهای تیم ملی با هواپیمایی وارش انجام می شود، اظهار داشت: تیم‌های ملی ما در ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری نیاز به حمایت دارند. بچه ها برای یک بازی دوستانه در تاشکند ۱۸ساعت در پرواز بودند. طبق صحبت با شهاب عزیزی خادم توافق کردم برای اولین بار در تاریخ فوتبال بانوان، هواپیمایی وارش پرواز را برایشان به صورت حمایتی انجام بدهد.

مالک نساجی در مورد شرایط این تیم در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم با کسب ۲۰ امتیاز و حضور در رتبه نهم جدول، اظهار داشت: رتبه هشتم هستیم. نهم را قبول نداریم. جدول نباید به هم بخورد. اگر بازی رو در رو بود می توانستند به تیم حریف امتیاز بدهند ولی چون تیم ۱۲-۱۳ تیم ذینفع هستند به هیچ عنوان ما قبول نداریم. باید نتایج برگردانده شوند.

وی در مورد حواشی سفرش به لیتوانی و هزینه‌هایی که در بر داشت، عنوان کرد: من اصلا در آن سفر نبودم.

حدادیان در مورد اینکه آیا هواپیمایی وارش در آینده از تیم‌های ملی پایه حمایت می‌کند، گفت: با رئیس فدراسیون فوتبال در هر کاری هماهنگی‌ها را انجام می‌دهیم و کمک می‌کنیم. پرواز چارتر تیم ملی امید را از فرودگاه مهرآباد برای سفر به تاجیکستان انجام دادیم. هماهنگ هستیم و مشکلی نیست.

وی در خصوص شرایط زمین شهید وطنی و شهدای ساری و اینکه فرصت ریکاوری در فشردگی مسابقات لیگ از دست رفته، گفت: داستان زیادی دارد. صحبت نکنیم بهتر است.

حدادیان در مورد تقویت نساجی برای نیم فصل دوم عنوان کرد: تیم خوبی داریم. شاید یکی دو نفر اضافه شوند.  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار