مبارزه با علف‌های هرز پهن برگ در ۵۸۰ هکتار، کشیده برگ در ۵۹۳ هکتار و توام (دومنظوره) در ۲۹۶ هکتار مزارع گندم استان صورت انجام شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 15 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، عبدالرحمن زاغی در خصوص مبارزه شیمیایی با عوامل خساتزا در مزارع گندم و جو استان مازندران، گفت: از ابتدا امسال تاکنون مبارزه با آفات و علف‌های هرز در ۴ هزار و ۶۴ هکتار از مزارع گندم و جو به صورت شیمیایی انجام شد.

او با اشاره به مبارزه شیمیایی با علف‌های هرز و آفات در ۲ هزار و ۷۲۲ هکتار مزارع گندم استان، افزود: مبارزه با علف‌های هرز پهن برگ در ۵۸۰ هکتار، کشیده برگ در ۵۹۳ هکتار و توام (دومنظوره) در ۲۹۶ هکتار مزارع گندم استان صورت انجام شد.

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه مبارزه با علف‌های هرز مزارع گندم استان با استفاده از سموم گرانستار، توفوردی، پوماسوپر، آکسیال، آتلانتیس، آتللو، تیفیس و ویکیلیس انجام شد، ادامه داد: مبارزه با آفت حلزون نیز در بیش از هزار و ۲۵۰ هکتار از مزارع گندم استان صورت گرفت.

عبدالرحمن زاغی درباره مبارزه شیمیایی با آفات و علف‌های هرز در مزارع جو استان گفت: تاکنون مبارزه شیمیایی با آفات و علف‌های هرز در هزار و ۳۴۲ هکتار از مزارع جو استان انجام شد.

او با اشاره به اینکه مبارزه شیمیایی با علف‌های هرز در هزار و ۱۷۹ هکتار از مزارع جو استان صورت گرفت، افزود: با علف‌های هرز پهن برگ در ۵۳۹ هکتار، کشیده برگ در ۶۳۷ هکتار و دو منظوره در سه هکتار و با آفت حلزون در ۱۶۳ هکتار از مزارع جو استان مبارزه شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار