ارتفاع برف در منطقه به بیش از ۳۰ سانتیمتر رسیده است ، گفت که بجز مسیر پل زنگوله و ۱۵ روستا ، بقیه راه های اصلی و فرعی شهرستان نور باز است ولی رانندگان باید حتما زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 15 January 2022

به گزارش «تابناک مازندران»، سلیمان ایزدی امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :

همه تلاش ها برای باز نگه داشتن مسیرهای منطقه پس از شروع بارش برف از همان شب گذشته انجام شد ولی شدت بارش و کولاک سبب شد تا این مسیرها بسته شود.

وی گفت که نیروهای راهداری در قالب چهار اکیپ مجهز با دو دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر و دو دستگاه نمک پاش مشغول برف روبی برای باز کردن مسیرهای مسدود شده هستند و امیدواریم که امروز بتوانیم راه ها را باز کنیم .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نور اعلام کرد که با تلاش اکیپ های اعزامی جاده دواّب به بلده و پنج روستای این بخش هم که مسدود شده بود پس از پاکسازی برف باز شده است و تردد در این مسیرها با کندی انجام می شود.

ایزدی با اعلام این که ارتفاع برف در منطقه به بیش از ۳۰ سانتیمتر رسیده است ، گفت که بجز مسیر پل زنگوله و ۱۵ روستا ، بقیه راه های اصلی و فرعی شهرستان نور باز است ولی رانندگان باید حتما زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

بخش بلده شهرستان نور دارای ۴۵ روستا است. شهر بلده از طریق سه جاده دوآب در هراز به طول ۵۳ کیلومتر ، جاده پل زنگوله(کندوان) به طول ۵۵ کیلومتر و جاده رویان نیز به طول ۷۰ کیلومتر به شهرهای شمالی و تهران دسترسی دارد. جاده پل زنگلوله عموما در نیمه دوم سال بر اثر بارش برف و باران بسته می شود.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نور حدود ۷۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار