مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز گفت که دو بازیکن تیم فوتبال استقلال از اول یا هشتم اسفند ماه مشمول خدمت سربازی خواهند شد
کد خبر: ۱۰۲۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲ 13 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، مدیرعامل باشگاه فجر سپاسیش یراز پس از بازی با پرسپولیس گفت که دو بازیکن تیم فوتبال استقلال از اول یا هشتم اسفند ماه مشمول خدمت سربازی خواهند شد.

عبدالرسول فلاح بعد از شکست خارج از خانه یک بر صفر این تیم مقابل پرسپولیس گفت:

۲۰ دقیقه انتهایی بازی خوب بازی بودیم. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و این برد را به آنها تبریک می‌گویم. احساس می‌کنم تیم ما می‌توانست در این بازی بازنده نباشد، ولی فوتبال است و دچار اشتباه می‌شویم.

وی درباره بازیکنان سرباز گفت:

منشأ این مشکلات یک طرح کارشناسی نشده است که چند سال قبل در نیروهای مسلح و در زمان فدراسیون‌های قبلی نشستند و طرحی را بستند که بازیکن در ۲۸ سالگی به سربازی برود. کجای دنیا چنین موضوعی وجود دارد؟ تیم‌هایی مثل فجر و ملوان و نیروی زمینی ارتش و عقاب و … تیم‌های نظامی هستند؛ ما اگر منابع مالی نداشته باشیم، باید بدانیم که منابع انسانی‌مان همین نفرات هستند.

مدیرعامل فجر سپاسی ادامه داد:

متاسفانه این طرح کارشناسی نشده انجام شد. من دو، سه بار هم به دوستان گفتم، ولی کاری انجام ندادند. با این شرایط در حال قوی کردن تیم‌های صنعتی هستیم. اگر این طرح رها شود، آن مسائل و مشکلات هم ایجاد نمی‌شود. امیدوارم مسئولانی که حضور دارند، این طرح را لغو کنند و تیم‌های نظامی هم بتوانند پرقدرت به میدان بروند. به هر حال آنها آبروی نیروهای مسلح هستند. همین تیم ما را ببینید، خیلی از بازیکنان ۱۹ و ۲۰ ساله بودند. به هر حال اینگونه نمی‌توان کار کرد، اگر تیم‌ را می‌خواهند، باید با قدرت از تیم حمایت شود.  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار