به اعتقاد من این وظایف و فعالیت‌ ها باید تقویت شود و در این مسیر نگاه ما به مطالبات جوانان و تلاش جدی‌تر سمن‌ ها در حوزه‌ های مرتبط با امور جوانان است
کد خبر: ۱۰۲۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 13 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، وحید یامین پور امروز(۲۳دی) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مازندران که در استانداری دیار علویان برگزار شد، با تاکید بر لزوم برگزاری این جلسات آمار برگزاری این جلسه را در کشور حدود ۳۳ درصد اعلام و اظهار کرد:

وام ازدواج امروز برای ما مهم است، امروز بیش از ۶ هزار نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج هستند ولی سه ماه پایانی سال با پاسخ ناامیدکننده مواجه می شوند.

 

 

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: از استاندار مازندران تقاضا می شود 18 درصد باقیمانده متقاضیان دریافت وام پاسخ مثبت داده شود.

یامین پور تاکید کرد: بعد از حدود هشت سال که نرخ ازدواج منفی بود این اواخر به یکباره مثبت بود البته بخشی به‌خاطر حذف تشریفات ازدواج در شرایط کرونایی بود، متوسط این آمار در ۶ ماهه اول امسال در کشور مثبت ولی در مازندران منفی بوده و سن ازدواج هم همواره صعودی بوده است.

 

 

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما ارائه مشاوره‌های حین، قبل و پس از ازدواج است، تعداد مراکز مشاوره در کشور را ۴۵۰ مورد اعلام کرد و افزود: در مازندران ۱۴ مرکز مشاوره و ۳ مرکز در آستانه راه‌اندازی داریم که حمایت از آنها در دستور کارمان است.

 

 

یامین پور همچنین از افزایش میزان بودجه در ۱۴۰۱ خبر داد و یادآور شد: میزان این بودجه در سال جاری بسیار کم بود.

 

 

وی افزود: معتقدیم این وظایف و فعالیت‌ ها باید تقویت شود و در این مسیر نگاه ما به مطالبات جوانان و تلاش جدی‌تر سمن‌ ها در حوزه‌ های مرتبط با امور جوانان است.

 

یامین پور به سیاست دولت سیزدهم در حوزه اشتغال و مسکن اشاره کرد و گفت: در شورای عالی اشتغال وزیر مربوطه سیاست های خود را ارائه کرد منتها هر استانی بستگی به ظرفیت های استانی خود باید آنها را اجرایی کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با هدف پیگیری بحث میزبانی مازندران در کنگره شهید شاخص در کشور با نام شهید حسن فقیهی جویباری از پهلوانان به‌نام کشتی و از مدیران ورزشی هستند که در عملیات والفجر ۶ در سال ۱۳۶۲ به شهادت رسید و تسهیل ازدواج به مازندران سفر کرده و در ادامه تجلیل از هزار و ۲۰۰ شهید ورزشکار استان را در دستور کار خواهد داشت.   

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار