تک گل تیم فوتبال نساجی امیر مهدی جانماکی مدافع این تیم به ثمر رساند و هادی محمدی مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی دقیقه ۷۸ گل تساوی را به ثمر رساند .
کد خبر: ۱۰۲۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷ 13 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، تیم فوتبال نساجی مازندران در این هفته تا دقیقه ۷۸ یک برصفر مقابل تیم تراکتورسازی در تبریز پیش بود که باگل هادی محمدی مدافع پیش تاخته حریف گل تساوی را دریافت کرد و به مساوی رضایت داد .

تیم های فوتبال تراکتور و نساجی امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این دیدار تقابل ساکت الهامی، سرمربی و مسعود شجاعی، بازیکن نساجی با تیم سابقشان بود.

در این دیدار ابتدا جان‌ملکی روی ارسال تمرین شده مسعود شجاعی پس از چند پاس با ضربه سر توانست دروازه تراکتور را در دقیقه ۵۵ باز کند. تراکتور با این که قبل از دریافت گل چند موقعیت خوب به دست آورده بود اما پس از گل خوردن نتوانست مانند قبل موقعیت‌سازی کند.

با این حال در دقیقه ۷۸ هادی محمدی، مدافع پیش تاخته تراکتور توانست با ضربه سر گل تساوی را برای سولدو و شاگردانش به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند. در این دیدار محمد مسلمی‌پور به دلیل مصدومیت به بیمارستان منتقل شد.

با این نتیجه نساجی ۲۰ امتیازی شد و در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. تراکتور هم با ۱۳ امتیاز جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داد. تراکتور این روزها در بلاتکلیفی مطلق قرار دارد و نمایندگان آذربایجان شرقی وعده‌های رنگارنگی برای واگذاری این باشگاه داده‌اند اما تاکنون هیچکدام از این وعده‌ها تحقق نیافته و به نظر می‌رسد شرکت ملی مس و وزارت صمت تمایل زیادی به این انتقال مالکیت ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار