در هفته اول این رقابت‌ها 10 دیدار برگزار شد و تیم‌های هورسان رامسر، مقاومت یزد و پیکان بندر دیر با دو برد و چهار امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم جدول قرار گرفتند.  
کد خبر: ۱۰۲۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴ 12 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، هفته اوّل لیگ برتر ساحلی پس از برگزاری 10 دیدار در مدت سه روز به پایان رسید و تیم‌های هورسان رامسر، شهداب یزد و پیکان بندر دیر با دو برد در رتبه‌های اول تا سوم جدول این رقابت‌ها قرار گرفتند.

هفته نخست مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» که از روز یکشنبه 19 دی‌ماه در بندرعباس آغاز شده بود، عصر امروز (سه‌شنبه 21 دی‌ماه) به پایان رسید.

موج سواران ساحل نوشهر، هورسان رامسر، شهداب یزد، پیکان بندر دیر، ایران جوان، منطقه آزاد چابهار، فولاد هرمزگان، فولاد جوان هرمزگان، بسآمد گستر تهران، ملوان تهران و سنگ آهن بافق تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها هستند.

تیم‌ها در دیدارهای لیگ برتر ساحلی در دو مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند و در صورت تساوی، گلدن ست تعیین کننده برنده خواهد بود. در هفته نخست این رقابت‌ها 10 دیدار برگزار شد و تیم‌های هورسان رامسر، مقاومت یزد و پیکان بندر دیر با دو برد و چهار امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم جدول قرار گرفتند.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار