رئیس پلیس راه استان مازندران به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی در این استان پرداخت.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 12 January 2022

رئیس پلیس راه استان مازندران به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی در این استان پرداخت.

سرهنگ یدالله جهانتاب در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت ترافیکی در محورهای کندوان، هراز، کیاسر و فیروزکوه، اظهار کرد: وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان عادی و روان بوده و سطح جاده ها نیز خشک است و مشکل ترافیک ترافیکی نداریم.

وی گفت: به دلیل اینکه در حال حاضر وضعیت جوی در محورها صاف تا نیمه ابری و سطح جاده‌ها نیز خشک است رانندگان با سرعت بیشتری حرکت می‌کنند، لذا توصیه می‌شود که رانندگان از سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کرده و از توقف لحظه‌ای در جاده‌ها نیز جدا خودداری کنند تا از برخورد خودروها و تصادفات جلوگیری به عمل بیاید.

رئیس پلیس راه استان مازندران درباره وضعیت محور جایگزین تونل سپاسد نیز، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه محور جایگزین تونل سپاسد آمل ایمن سازی ان انجام نشده و همچنان قابل بهره برداری نیست.

جهانتاب گفت: در این طرح جایگزین جاده فرعی سپاسد آمل چند بار جلسه گذاشته شد و پلیس راهور، پلیس راه ناجا نیز به همراه نمایندگان و رئیس مجلس نیز بازدید انجام دادند اما به دلیل اینکه ایمن سازی هنوز انجام نشده ور حال حاضر قابل بهره برداری نیست.

پوی گفت: تصمیم سازی در این مهم به کمیسیون ایمنی وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی موکول شده و از حوزه‌های کاری استان خارج است شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار