واحد صنفی با هماهنگی مرجع قضائی پلمب، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و لوازم قاچاق کشف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی شهرستان تحویل شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ 12 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 22/10/1400 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
کشف میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در ساری 
رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مازندران از کشف یک هزار و 300 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پليس، سرهنگ محمد باقرزاده در تشریح اين خبر، گفت: در پي تحقیقات پلیسی مبنی بر فروش انواع لوازم آرایشی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته توسط متصدی واحد صنفی عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی موضوع در دستورکار پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.
رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان، افزود: ماموران این اداره با راه اندازی تیم تلفیقی از دانشگاه علوم پزشکی استان و اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی با انجام بررسی های همه جانبه از واحد موصوف بازدید که بیش از 1300 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و جعلی کشف شد.
سرهنگ باقرزاده ارزش ریالی محصولات بهداشتی و آرایشی کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: واحد صنفی با هماهنگی مرجع قضائی پلمب، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و لوازم قاچاق کشف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی شهرستان تحویل شد.
-----------------
خلع ید 25 میلیاردی یک زمین خوار در چالوس 
فرمانده انتظامی چالوس از کشف زمین خواری به ارزش 25 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد و گفت: با حکم قضائی زمین هایی که با هدف زمین خواری قطعه بندی شده بود، خلع ید شد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حصارکشی و تفکیک غیر قانونی زمین های ملی و جنگلی در مناطق ییلاقی مرزن آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه متهم را که با حصارکشی500 متر مربع از اراضی ملی و جنگلی آن را به تملک خود در آورده بود، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی چالوس تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چالوس، زمین تصرف شده از چنگ این فرد که اقدام به تفکیک برای تغییر کاربری کرده بود، رها سازی شد.
سرهنگ خسروی ارزش زمین آزاد شده از چنگ متهم را بر اساس نظر کارشناسان، 25 میلیارد ریال اعلام کرد و اذعان داشت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس در خاتمه از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص ساخت‌ و ساز غيرمجاز و تغيير كاربري اراضي كشاورزي را به كاركنان جهاد كشاورزي اطلاع دهند و بر عزم راسخ مقامات قضائی و پلیس در برخورد با هرگونه زمین خواری و تغییر کاربری تاکید کرد.
-------------------------
آزاد سازی10هزار و300 متر از اراضی جنگلی در گلوگاه 
فرماندهی انتظامی گلوگاه از آزادسازی 10هزار و300 متر از اراضی جنگلی شهرستان به ارزش 20 میلیلارد ریال خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود کلوانی با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با جرایم اقتصادی به ویژه تصرف به اراضی ملی و منابع طبیعی و مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز طرح برخورد و مقابله با زمین خواری در دستور کار ماموران کلانتری 11 شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری نمایندگان بخشداری و جهاد کشاورزی زمین های مورد نظر در محدوده جنگلی هزارجریب گلوگاه شناسایی و در اقدامي عملياتي ديوارکشي های احداث شده در اين زمين ها تخريب شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه در این عملیات 10هزار و300 متر مربع از اراضی ملی و جنگلی که به صورت غیر قانونی تصرف شده بود، رها سازی و به دامان طبیعت بازگردانده شد، تصریح کرد: ارزش زمين هاي رها سازي شده برابر نظر کارشناسان بیش از20 ميليارد ريال می باشد.
سرهنگ کلوانی در پایان خاطرنشان کرد: تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، و زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است .
-------------------
غافلگيری سارق کابل برق در حين سرقت در قائم شهر 
فرمانده انتظامی قائم شهر از دستگیری سارق كابل برق در حین سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی خادمی در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل برق در منطقه بالاتجن شهرستان قائم شهر، پيگيري موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
وی با بيان اينكه ماموران پاسگاه بالاتجن در حال گشت زنی در یکی از کوچه‌هاي سطح حوزه استحفاظی، یک نفر را در حال بریدن کابل برق مشاهده که سارق به محض رویت پليس قصد فرار را داشت، افزود: با هوشیاری ماموران سارق دستگیر و 30 متر سیم کابل سرقتي و یک عدد قیچی سیم‌بری از وی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، بيان داشت: سارق در تحقيقات پليس به 7 فقره سرقت کابل برق اعتراف و با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ خادمی در پايان به توجه و رعايت مردم به هشدارها و توصيه‌هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت تاكيد كرد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
-------------------
کشف 3 کيلو ترياک عامل افیونی در ساري 
جانشین انتظامي ساري از شناسايي و دستگيري عامل تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 3 کيلو ترياک در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ نوروز حسین پور با اعلام اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی در سطح شهرستان ساري، موضوع در دستور کار ماموران قرارگرفت.
وي افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 11 با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي دريافتند، متهم در یک منزل مسکونی در شهر ساری اقدام به توزیع مواد مخدر می کند.
جانشین انتظامي ساري، تصريح کرد: ماموران با شناسايي محل مورد نظر و هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه اين فرد را دستگير کردند و بیش از 3 كيلوگرم ترياک در بازرسی از منزل متهم کشف کردند.
سرهنگ نوروز حسین پور با اشاره به اینکه این قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، ضمن تاکيد بر تعامل و همکاري متقابل مردم با پليس از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري رسانند.
------------------
کشف 4 خودروی سرقتی در تنکابن 
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف4  دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری 2 سارق حرفه ای خودرو در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین شعبانی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه های سرقت موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی تنکابن تصریح کرد: با هماهنگی قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی بعمل آمده تاکنون به 4 فقره سرقت خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ شعبانی از کشف 4 دستگاه خودرو سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان و مالخران خبر داد و اظهار کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: با استفاده از تجهيزات و لوازم ايمني هنگام پارک موتورسیکلت در خيابان و پارکينگ منازل، شامل استفاده از قفل فرمان و چرخ ، دزدگیر و.... فرصت سرقت را از سارقان بگیرند .
------------------
دستگیری سارقان اماکن خصوصی و داخل خودرو در بهشهر 
فرمانده انتظامی بهشهر از کشف14 فقره سرقت و دستگیری 3 سارق حرفه ای اماکن خصوصی و داخل خودرو در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عنایتی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت  اماکن خصوصی و سرقت داخل خودرو در شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامي با تحقیقات فني و پلیسی 3 سارق سابقه دار را شناسايي و پس از هماهنگی قضائی آنها را در مخفيگاهش دستگیر كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ادامه داد: متهمان دستگیر شده که نخست منکر هرگونه ارتکاب جرمی بود در بازجویی های فنی و تخصصی ماموران و مواجه با ادله و مستندات پلیس به 14 فقره سرقت اماکن خصوصی و سرقت داخل خودرو اعتراف كردند.
سرهنگ عنایتی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت از شهروندان خواست: برای پيشگيری از سرقت  اماکن خصوصی و داخل خودرو توصیه های ایمنی را رعایت کرده و هرگونه مورد مشكوك را از طريق شماره 110 به پليس اطلاع دهند.
-------------------
کشف 3 کیلو تریاک و دستگیری سوداگر مرگ در میاندورود 
فرمانده انتظامی میاندورود از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 3 کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید باقری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مواد مخدر از طریق محور مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند.
وی افزود: ماموران با اجرای طرح کنترل محور ساری به نکا، خودروی مورد نظر را حین تردد مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی میاندورود از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و بیان داشت: در بازرسی از خودروی متهم 3 کیلو تریاک کشف شد.
سرهنگ باقری در پایان خاطرنشان کرد: تلفن 110  پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در رابطه با فعاليت هاي مجرمانه سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر است.
------------------------
كشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق در محمودآباد 
فرمانده انتظامي محمودآباد از توقيف یک دستگاه خودروی حامل 5 تن چوب جنگلي قاچاق در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمودحسین زاده در تشريح اين خبر،گفت: ماموران اين فرماندهي در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، حين کنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه خودروی حامل چوب مظنون شدند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 5 تن چوب آلات جنگلی غیرمجاز که از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.
فرمانده انتظامي محمودآباد، تصریح کرد: در این راستا 2 نفر متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي و خودروی مذکور نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.
سرهنگ حسین زاده از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.
----------------------

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار