نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه دولت باید در اعطای تسهیلات مناسب و آسان، مواد خام مورد نیاز به تولیدکننده‌ها توجهات لازم را داشته باشند، گفت:  همه آنهایی که در حوزه تولید داخل تلاش دارند، به عنوان مجاهدین و سرداران جهاد در حوزه جنگ اقتصادی هستند.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ 08 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در بازدید از سایت ایران خودرو در بابل با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: کارکنان باید درست کار کنند تا مجموعه با خروجی مناسبی همراه باشد.

وی افزود: افزایش رضایت‌مندی و ارتقای کیفی تولیدات مجموعه ایران خودرو نیازمند کار درست از سوی همه کارکنان این مجموعه بوده و برای تحقق این موضوع باید دغدغه کارکنان مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه متاسفانه افکار عمومی رضایت کافی از مجموعه تولیدات داخلی ندارند، تصریح کرد: شاید بخشی از این موضوع مربوط به فرهنگی باشد در جامعه جا افتاده و برخی از مردم احساس می‌کنند استفاده از محصولات خارجی بهتر است و این یک ضایعه فرهنگی بوده اما بخشی از این مربوط به کیفیت کالای داخلی است که خیلی توان رقابت با مشابه خارجی ندارد.

محمدی لائینی تاکید کرد: همان‌طوری که به فکر جلب رضایت کارکنان و تولیدکننده داخلی هستیم باید به فکر جلب رضایت مصرف کننده نیز باشیم.

وی افزود: باید کاری کنیم اقبال عمومی جامعه به سمت استفاده از تولیدات و محصولات داخلی افزایش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: علاوه بر مردم کشور، باید کاری کنیم که ملت‌های دیگر نیز به استفاده از محصولات و تولیدات داخلی ما تمایل نشان دهند.

محمدی لائینی با بیان اینکه سود و منفعت تولیدکننده و مصرف‌کننده هر دو باید لحاظ شود، گفت: ضرر تولید کننده باعث دلسردی او می‌شود و باید نسبت به این موضوع توجه شود.

وی با اشاره به اينکه باید کاری کنیم که تولیدکننده داخلی مورد حمایت قرار گیرند و دلگرم شوند، یادآور شد: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از سوی رهبر انقلاب، همه ما وظیفه داریم در این‌مسیر و در این راستا کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای تامین منافع مصرف‌کننده، ستاد تنظیم بازار تشکیل شد و انتظار دارم علاوه بر شرکت ایران خودرو، همه صنایع و تولیدات دیگر نیز در ارتقای کیفیت و توجه به نرخ مصوب نهایت تلاش و همکاری لازم را داشته باشند.

محمدی لائینی با بیان اینکه تناقض در گفتار ستاد تنظیم بازار و نرخ‌گذاری از سوی تولیدکنندگان درست نیست، تاکید کرد: این بگو مگوها درست نیست و باید در این زمينه وفاق ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه دولت باید در اعطای تسهیلات مناسب و آسان، مواد خام مورد نیاز به تولیدکننده‌ها توجهات لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد:  همه آنهایی که در حوزه تولید داخل تلاش دارند را به عنوان مجاهدین و سرداران جهاد در حوزه جنگ اقتصادی می‌شناسیم. دارید تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر می‌کنید، این خیلی مهم است و کارکنان ما باید با این دید به شغل و حرفه خود نگاه کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار