تیم والیبال ایران شید چالوس در یک بازی برتر مقابل تیم سروقامتان همدان به برتری رسید .
کد خبر: ۱۰۱۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱ 08 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، تیم والیبال ایران شید چالوس در یک بازی برتر مقابل تیم سروقامتان همدان به برتری رسید .

تغییرات گسترده در تیم والیبال سروقامتان همدان نیز موجب ایجاد شوک به این تیم والیبال نشد و امشب در چارچوب رقابت‌های لیگ یک والیبال کشور برابر ایرانشید چالوس در دیداری خارج از خانه مغلوب شد.

تیم والیبال سروقامتان همدان امشب در شهرستان چالوس برابر ایرانشید چالوس صف آرایی کرد که در نهایت در مجموع ست ها با نتیجه ۱-۳ بازنده نام آشنای این مسابقه لقب گرفت.

این اولین دیداری بود که «علیرضا نادی» ، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال سرمربی‌گری تیم سروقامتان همدان را عهده دار بود. شایان ذکر است سیدعلی خباره‌گه به علت کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم برکنار شد. به جز تغییرات در کادرفنی این تیم در کادر مدیریتی نیز تغییراتی هم‌چون انتصاب «فرشید گل محمدی» به عنوان سرپرستی این تیم والیبال رخ داده است.

مهرداد شوشتری و منصور نجف زاده قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

تیم والیبال سروقامتان همدان با ثبت یک برد و چهار شکست متوالی در رده هشتم جدول ۹ تیمی گروه ب قرار دارد؛ به عبارتی تنها سه امتیاز کسب کرده است و به همراه تخت جمشید مرودشت در قعر جدول قرار دارد.

تیم های سروقامتان همدان، تخت‌جمشید مرودشت، وارنای گیلان، اسپورت هوشیار تبریز، مقاومت بسیج، گل‌گهر سیرجان، رعد پدافند هوایی، ستاره طبرستان نوشهر و ایرانشید چالوس در «گروه ب» قرار دارند.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف و حذفی صعود می‌کنند. مراحل پلی‌آف لیگ دسته یک مردان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد. دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۰ به صورت تک مسابقه است. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۱ را به دست می‌آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار