متأسفانه هیئت فوتبال استان مازندران در اقدامی عجولانه موافقت خود را با خروج تیم فوتبال نساجی از مازندران اعلام کرد تا بازیهای خانگی این تیم در مشهد برگزار شود!؟ البته ورزشگاه بابلسر در حال حاضر بهترین زمین چمن مازندران را دارد که با کمی هزینه به استاندارد لازم می رسد.
کد خبر: ۱۰۱۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 07 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، متأسفانه هیئت فوتبال استان مازندران در اقدامی عجولانه موافقت خود را با خروج تیم فوتبال نساجی از مازندران اعلام کرد تا بازیهای خانگی این تیم در مشهد برگزار شود!؟

موافقت عجیب هیئت فوتبال مازندران با خروج نساجی از استان+ تصویر
 

جالب این که قرار است که از این پس بازیها با حضور تماشاگران برگزار شود که با این تصمیم انبوه تماشاگران پرشور قائمشهر از حضور در ورزشگاه محروم می‌شوند و عملا امتیاز بازیهای خانگی از مازندرانی ها سال می‌شود.

البته ورزشگاه بابلسر در حال حاضر بهترین زمین چمن مازندران را دارد که با کمی هزینه به استاندارد لازم می رسد.

جالب تر اینکه در سالهای گذشته تیم نساجی در بابلسر تمرین می‌کرد.

هیئت فوتبال استان مازندران با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ موافقت خود را با برگزاری بازی‌های نساجی در مشهد اعلام کرد.


پس از برگزاری دیدار نساجی – پیکان در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهدای ساری، ساکت الهامی به مدیران باشگاه نساجی اعلام کرد که تا آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی به فکر تأمین زمین دیگری برای برگزاری مسابقات تیمش باشند، چون زمین چمن ورزشگاه شهدای ساری کیفیت لازم برای برگزاری مسابقات را ندارد که پس از آن مسئولان باشگاه نساجی در پی فراهم کردن خواسته سرمربی تیم‌شان برآمدند و طی نامه‌نگاری با هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و توافق با آنها خبر از برگزاری بازی‌های خانگی سرخپوشان در ورزشگاه امام رضا (ع) دادند.

پس از آنکه باشگاه نساجی اعلام کرد از این به بعد تیم فوتبال این باشگاه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به میدان خواهد رفت، مسئولان ورزش استان مازندران مخالفت خود را با این موضوع اعلام و شاگردان الهامی بازی بعدی خانگی‌شان مقابل پدیده را هم در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کردند. پس از این مسابقه اما ایزد سیف‌الله‌پور اعلام کرد که تا زمانی که چمن ورزشگاه شهدای ساری ترمیم نشود، نساجی در این ورزشگاه بازی نخواهد کرد.

برهمین اساس، اداره کل ورزش و و جوانان و همچنین هیئت فوتبال استان مازندران با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ از موافقت‌شان مبنی بر خروج موقت نساجی از مازندران و برگزاری بازی‌های شاگردان الهامی در ورزشگاه امام رضا (ع) خبر دادند. بدیهی است که هر زمانی که چمن ورزشگاه شهدای ساری مرمت شد، نساجی بازی‌های خانگی‌اش را در ساری برگزار خواهد کرد.

به هر روی، بهتر است مسئولان فوتبال و باشگاه نساجی به ورزشگاه بابلسر فکر کنند تا با نزدیکی راه ورود تماشاگران مشتاق نساجی میسر شود .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار