در بحث تبلیغات محیطی  باید به صورتجلسه ای  که مدیران عامل باشگاه ها  با رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ به تصویب رسید احترام بگذاریم
کد خبر: ۱۰۱۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ 07 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، ایزد سیف اله پور در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد شرایط تبلیغات محیطی اظهار داشت: ابتدا باید از عزیزی خادم ریاست محترم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر کنم که به دنبال ایجاد فضایی هستند تا درآمد باشگاه ها افزایش پیدا کند.

در بحث تبلیغات محیطی  باید به صورتجلسه ای  که مدیران عامل باشگاه ها  با رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ به تصویب رسید احترام بگذاریم و سازمان لیگ طبق روال گذشته به عنوان مرکز تبلیغات محیطی کارش را انجام بدهد. اگر باشگاه های استقلال و پرسپولیس نیز می خواهند خودشان تبلیغات را انجام بدهند در آنصورت باید تضامین قانونی و لازم را به سازمان لیگ ارایه کنند تا حق و حقوق باشگاه ها ضایع نشود.

وی افزود: متاسفانه با تغییراتی که ایجاد شده شاهد یک بی نظمی در اجرای تبلیغات محیطی در ورزشگاه ها هستیم اینکه یک تبلیغ کوتاه و تبلیغ دیگر بلند است و این مساله برای فوتبال ما زشت است و نباید در شیوه و اجرای تبلیغات بی نظم باشیم. در گذشته تبلیغات محیطی به خوبی در ورزشگاه ها اجرا می شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به دریافت حق پخش تلویزیونی گفت: در حال حاضر با دیدگاه ریاست جدید سازمان صدا و سیما  جناب جبلی، باشگاه ها می توانند پیگیر در یافت حق پخش تلویزیونی خود باشند.اکنون بهترین فرصت است تا باشگاه ها به صورت متحد پیگیر این حق قانونی خود باشند. با دریافت حق پخش تلویزیونی قطعا مشکلات باشگاه های فوتبال به ویژه باشگاه های خصوصی کم و کمتر خواهد شد. باشگاه های دولتی بودجه ای دریافت می کنند اما باشگاه هایی مثل نساجی، تراکتور و پدیده که کاملا خصوصی هستند و از جیب مالک خود هزینه می کنند شرایط سختی دارند و به درآمدهایشان نیاز مبرم دارند. باشگاه نساجی باشگاهی است که در واقع زیر مجموعه یک شرکت هواپیمایی است که در این وضعیت سخت تحریم های ظالمانه باید به دلار هزینه کنند و به ریال درآمد داشته باشند. در این شرایط باید قدر دان سازمان لیگ فوتبال باشیم که پیگیر درآمد باشگاه ها از حق پخش تلویزیونی و افزایش سهم تبلیغات محیطی است.

سیف اله پور در مورد مورد افزایش ۱۰ برابری اجاره ورزشگاه آزادی اظهار داشت: اگر قرار باشد که هزار تومان افزایش درآمد  داشته باشیم نباید ۱۰ هزار تومان بابت کرایه ورزشگاه هزینه مان افزایش پیدا کند. این شرایط اصلا منصفانه وحتی کارشناسی شده نیست. نسبت به یکی دو ماه گذشته چه اتفاقی رخ داده که  اجاره ورزشگاه ۱۳۰ میلیون تومانی یکباره بیش از یک میلیارد تومان شود. چرا باید ۱۰ برابر کرایه ورزشگاه افزاییش پیدا کند. اگر باشگاه های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه ازادی بازی نکنند هزینه های تامین و نگهداری این ورزشگاه از کجا تامین خواهد شد؟ باید وزارت ورزش به ماجرای  افزایش ۱۰ برابری کرایه ورزشگاه آزادی ورود کند. آیا اصلا این افزایش کرایه ورزشگاه قانونی و کارشناسی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار