در حوزه مهندسی جزو چهار پژوهشگر دانشگاه مازندران هستند که در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفتند و این موفقیت ارزشمند را کسب کردند .
کد خبر: ۱۰۱۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ 06 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، پژوهشگران دانشگاه مازندران در جمع یک در صد برترین های جهان قرار گرفتند .

پژوهشگران دانشگاه مازندران در جمع برترین های جهان
 


پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در آخرین بررسی بر اساس داده های مستخرج از دو پایگاه علمی EOS و WOS اسامی 4 استاد دانشگاه مازندران را جزو پژوهشگران پر استناد یک در صد برتر ایرانی را اعلام کرد .

دکتر جهانبخش رئوف ، دکتر مصطفئ اسلامی ، دکتر حسین جعفری و دکتر اکبر حاجی زاده مقدم به ترتیب اعضاء هیات علمی دانشکده شیمی ، علوم ریاضی و علوم پایه دانشگاه مازتدران در جمع یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفتند .


طبق آمار ارائه شده از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دکتر جهانبخش رئوف با تعداد کل 2162 استناد در حوزه شیمی ، دکتر حسین جعفری با تعداد کل 813 استناد در حوزه ریاضیات ، دکتر اکبر حاجی زاده مقدم با تعداد کل 650 استناد در حوزه موضوعی علوم کشاورزی و دکتر مصطفئ اسلامی با تعداد 592استناد در حوزه ریاضیات و 1472 استناد در حوزه مهندسی جزو چهار پژوهشگر دانشگاه مازندران هستند که در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفتند و این موفقیت ارزشمند را کسب کردند .

خبرنگار بابلسر : اسماعیل فلاح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار