۳۵ درصد واحدهای مسکن روستایی استان نیازمند مقاوم سازی است، بازسازی واحدهای مسکونی روستایی را از جمله برنامه‌های دولت ذکر کرد.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ 06 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل بنیاد مسکن مازندران گفت: طی چهار سال ۳۲ هزار واحد مسکن در قالب نهضت ملی در روستاهای استان احداث می شود.

 علی اصغر آسمانی مقدم عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران شمار متقاضیان طرح مسکن ملی در روستاهای استان راهفت هزار و ۲۰۰ نفر ذکر کرد و افزود: این درحالی که سهمیه سالانه استان برای اجرای این طرح در روستاها و شهرهای کوچک هشت هزار واحد است.

وی با اظهار اینکه طی چهار سال ۳۲ هزار واحد مسکن ملی در روستاهای استان احداث می‌شود، سطح زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح را ۵۰۰ هکتار ذکر کرد و گفت: تاکنون جانمایی ۱۵۰ هزار هکتار زمین برای اجرای این پروژه انجام شده است.

وی با عنوان اینکه صلاحیت همه متقاضیان مسکن ملی در روستاهای استان احراز شده است، گفت: برای ساخت مسکن خودمالکی به این افراد ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات داده می‌شود و به متقاضیانی که زمین ندارند، نیز یک قطعه زمین ۲۰۰ مترمربعی تحویل داده می‌شود.

آسمانی مقدم مهلت ثبت نام در طرح ملی مسکن را تا اول دیماه بیان کرد و از متقاضیان خواست تا از فرصت باقیمانده برای ثبت نام استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران با اظهار اینکه ۳۵ درصد واحدهای مسکن روستایی استان نیازمند مقاوم سازی است، بازسازی واحدهای مسکونی روستایی را از جمله برنامه‌های دولت ذکر کرد.  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار