جریمه دو برابری ناشی از دیرکرد پرداخت جرائم رانندگی در سال‌های۱۳۹۹ و قبل آن در سال۱۴۰۰ بخشیده شد و رانندگان تا سی ام دی ماه ۱۴۰۰ مهلت دارند جریمه‌های معوقه خود را پرداخت و از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 06 December 2021

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رئیس پلیس راهور مازندران از آخرین مهلت پرداخت جرائم رانندگی با تخفیف تا پایان دی ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

 

سرهنگ بیگلری گفت: امسال با پیشنهاد نیروی انتظامی و تصویب مجلس شورای اسلامی، جریمه دو برابری ناشی از دیرکرد پرداخت جرائم رانندگی در سال‌های۱۳۹۹ و قبل آن در سال۱۴۰۰ بخشیده شد و رانندگان تا سی ام دی ماه ۱۴۰۰ مهلت دارند جریمه‌های معوقه خود را پرداخت و از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور مازندران افزود: رانندگان برای بهره مندی از این بخشودگی باید اصل جریمه خود را تا پیش از پایان دی ماه پرداخت کنند و در غیر این صورت دو برابری جرائم به قوت خود باقی خواهد بود.

او گفت: رانندگان می‌توانند با نصب اپلیکیشن "پلیس من" بر روی گوشی همراه خود نسبت به استعلام و پرداخت و همچنین بهره مندی از سایر خدمات پلیس راهور استفاده کنند.

سرهنگ بیگلری ادامه داد: بهترین درگاه برای پرداخت جرائم رانندگی به غیر از اپلیکیشن پلیس من استفاده از درگاه‌های بانکی است.

رئیس پلیس راهور مازندران به رانندگان توصیه کرد به غیر از درگاه‌های بانکی و اپلیکیشن پلیس من از هیچ اپلیکیشن یا سایت دیگری برای پرداخت جرائم استفاده کنند و حتی المقدور پرداخت جرائم خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.    

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار