متاسفانه این جوان نکایی که در تدارک جشن شب تولد خود درحال عبور از عرض جاده بود، راننده پژو بدلیل نداشتن دید کافی در هوای بارانی و تخطی از سرعت غیرمجاز با وی برخورد می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳ 05 December 2021

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نکا از تصادف مرگبار جوان نکایی در شب تولدش خبر داد.

 سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت:در پی اعلام یک مورد تصادف با عابرپیاده از طریق مرکز فوریتی پلیسی ۱۱۰ در خیابان علمیه شهر نکا، بلافاصله مأموران پلیس راهور به همراه گروه امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: با حضور ماموران در محل مشخص شد، عابر پیاده در حال تردد از عرض عرض خیابان بوده که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت:

این جوان نکایی که در تدارک جشن شب تولد خود درحال عبور از عرض جاده بود، راننده پژو بدلیل نداشتن دید کافی در هوای بارانی و تخطی از سرعت غیرمجاز با وی برخورد می‌کند.

او گفت: با توجه به برخورد شدید خودروی پژو با عابر پیاده و برخورد با خودروی عبوری دیگر، پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

سرهنگ عزیزی به منظور پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و ناگوار ناشی از رانندگی از عموم رانندگان وسایل نقلیه خواست: در هنگام رانندگی ضمن توجه جدی به قوانین و مقررات رانندگی از هرگونه رفتار که موجب غفلت در رانندگی می‌شود پرهیز کرده و جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.   

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار