وحید قلیچ سنگربان و پیشکسوت پرسپولیس پاسخ تندی به اهانت مجیدی داد .
کد خبر: ۱۰۱۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷ 05 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، وحید قلیچ سنگربان و پیشکسوت پرسپولیس پاسخ تندی به اهانت مجیدی داد و گفت: برو سرجایت بنشین آقای مجیدی. فوتبال جای شکلک درآوردن نیست؛ این طوری می‌خواهی پرسپولیس را ببری؟

به گزارش تابناک مازندران، وحید قلیچ گفت: استقلالی‌ها به جای این اعتراض‌های الکی و به جای اینکه این همه پول بدهند و دو بازیکن خارجی به درد نخور بیاورند همان مهدی قائدی را نگه می‌داشتند و این دوتا بازیکن روستایی را نمی‌آوردند. بنده خداها فکر کردند چون از اروپا بازیکن گرفتند دیوید بکام را آوردند!

می‌خواهم بپرسم مجیدی آنجا چه کاره است که این همه اعتراض می‌کند؟ آخر تو چه می‌گویی؟ یک دقیقه داد میزنی، یک دقیقه بعد تا کمر دولا میشوی. اگر مردی و اعتراض داری اینقدر داد و فریاد کن تا اخراجت کنند ولی اگر جرات نداری سرداور داد بزنی از همان اول برو سر جایت بگیر بشین.

دیگر کم مانده بود کف چمن ورزشگاه و روی شورت بازیکنان استقلال تبلیغ بزنند. من نمی‌دانم سازمان لیگ چه کار می‌کند؟ یک روز از در دروازه رد نمی‌شود و یک روز از ته سوزن عبور می‌کند. نه به آن که اجازه تبلیغ نمی‌داد نه به اینکه ما در خانه غیر از تبلیغ چیزی نمی‌دیدیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار