تیم نساجی مقابل تیم پدیده به برتری دو بر صفر رسید تا در جدول لیگ برتر فوتبال به جایگاه بالاتری برسد .
کد خبر: ۱۰۱۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ 05 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، تیم نساجی پس از هفت هفته به دومین برد رسید . البته در پایان بازی دو تیم شهرخودرو و نساجی بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند.

برد شیرین تیم نساجی مقابل تیم پدیده

در آغاز نیمه دوم، ساکت الهامی دست به انجام یک تعویض زد که نتیجه بازی را کاملا تغییر داد. حسین زامهران به جای محمدمهدی نظری وارد بازی شد و روی هر دو گل تیمش تأثیرگذار بود. او در دقیقه 54 درون محوطه جریمه پدیده سرنگون شد و یک خطای پنالتی برای تیمش گرفت که حامد شیری آن را به گل نخست نساجی تبدیل کرد.

 

در ادامه و در دقیقه 70 زامهران با فراری زیبا از عمق خط دفاعی و با یک سرتوپ دیدنی، مدافع پدیده را از جریان بازی خارج کرد و با یک پاس دیدنی به ایوب کلانتری او را در برابر دروازه خالی قرار داد که شوت این بازیکن نیز وارد دروازه شد تا نساجی با 2 گل از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه نیز شیری شانس این را داشت تا اختلاف را به 3 گل برساند ولی ضربه سر او را فراهانی مهار کرد.

تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر خلیج فارس موفق شد در ورزشگاه شهدای ساری با نتیجه دو بر صفر شهرخودروخراسان را شکست دهد تا شاگردان ساکت الهامی برای دومین بار در لیگ بیست و یکم به پیروزی برسند و با ۹ امتیاز به رده یازدهم جدول صعود کند.

در دقایق پایانی این بازی در حالی که بازی به سود نساجی دنبال می‌شد شاگردان میثاقیان صاحب ضربه ایستگاهی شدند. امیر حسین کریمی توپ را به سمت دروازه نساجی ارسال کرد اما علیرضا حقیقی به راحتی توپ را مهار کرد اما در این میان برخوردی بین وی و معراج پورتقی مهاجم سابق استقلال و فعلی شهرخودرو به وجود آمد که این موضوغ باعث عصبانیت و خشم حقیقی شد تا با پورتقی برخورد تندی داشته باشد.

اما در ادامه با دخالت بازیکنان دو تیم خشم حقیقی فروکش کرد تا این قائله ختم به خیر شود.

 

عکس: کیوان یوسفپوری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار