اصلا دلیل ماندن من همین هواداران بودند. همه جای دنیا همین است که تیم در شهر خودش تمرین و بازی کند. چرا باید از حضور هوادار محروم باشم؟
کد خبر: ۱۰۱۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰ 05 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، سرمربی تیم نساجی ساکت الهامی شنبه شب در نشست خبری پیش از مسابقه نساجی مازندران و پدیده شهرخودرو افزود : پدیده شهرخودرو تیم بسیار خوب و جنگنده‌ای است. دو سه بازی اخیرش را آنالیز کردیم و از وضعیت فنی و کیفی این تیم آگاه هستیم. با توجه به موقعیت‌مان در جدول جای هیچ اشتباهی نداریم.

وی ادامه داد : تیم ما در شرایط فنی خوبی قرار دارد ، اما در هفته‌های ابتدایی با قرعه سختی مواجه شدیم که این چند هفته را پشت‌سر گذاشتیم. با این حال می‌دانیم دنبال چه هستیم. شرایط‌مان به گونه‌ای است که جای ریسک و عقب‌نشینی نداریم. هفته هشتم است و همه تیم‌ها از هم شناخت پیدا کردند. تیم‌ها به هارمونی و وحدتی که باید از نظر تاکتیکی برسند رسیدند. نتایج  سه هفته گذشته هم نشان می‌دهد همه تیم‌ها شانس برد دارند.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: هر چند شرایط میزبانی ما خوب نیست ، اما چاره‌ای جز بردن این بازی نداریم. امیدواریم که فردا نتیجه بازی را بتوانیم به دست بیاوریم. البته کیفیت بازی هواداران ما را راضی نخواهد کرد. چون شرایط بازی در این زمین وجود ندارد. نه فقط من، بلکه سایر سرمربیانی که تیم‌شان در این زمین بازی کرد معتقد هستند این زمین کیفیت مناسب را ندارد.

وی افزود : از همان روز اول که به نساجی آمدم فقط خواستم که زمین با کیفیت به من دهند. امید من به زمین و هواداران بود که متاسفانه از هر دو محروم ماندیم و این برای من مایه نگرانی است. امیدوارم که هواداران ما از من بپذیرند که برخی مسائل از دست من خارج است.

دلتنگ هواداران هستیم

الهامی گفت : درست است که ما تیم نساجی هستیم و در تمام شمال طرفدار داریم ، اما ورزشگاه و خانه ما ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر است. تمام آرزوی من این بود که روزی این استادیوم را پر ببینم و با هواداران تیم زندگی کنم. به خاطر همین هواداران در نساجی ماندم ، اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که الان می گویم کاش چمن مصنوعی را نگه می‌داشتیم و از حضور هواداران محروم نمی‌شدیم. گاهی انسان به چیزی که دارد قانع نیست و طمع می‌کند و در نهایت آن چه را دارد هم از دست می‌دهد. الان دلم برای همان هوادارانی که روی ساختمان‌های اطراف ورزشگاه وطنی تشویق‌مان می‌کردند تنگ شده است.

الهامی با بیان این که دود نداشتن زمین با کیفیت به چشم همه می‌رود، اظهار کرد: ما با هیچ شخصی خصومتی نداریم و مسئولان ورزش استان نیز برای ما محترم هستند. حرف ما این است که نداشتن یک زمین مناسب هم به نساجی آسیب می‌زند، هم هواداران را ناراحت و محروم از همراهی با تیم می‌کند و هم برای مسئولان خوب نیست. همه سوار یک کشتی هستیم.

وی افزود: دنبال این نیستیم تیم را به تهران ببریم. من دوست دارم علاوه بر بازی‌ها، تمرین تیم نیز در قائمشهر باشد. اصلا دلیل ماندن من همین هواداران بودند. همه جای دنیا همین است که تیم در شهر خودش تمرین و بازی کند. چرا باید از حضور هوادار محروم باشم؟

امیدوار به شانس در زمین ساری

سرمربی نساجی تصریح کرد: همه دیدند که تیم ما در زمینِ خوب چطور بازی می‌کند. روز اول که فجر را بردیم گفتم شانسی بردیم. همان طور که به صنعت نفت شانسی و اتفاقی باختیم و با پیکان اتفاقی مساوی کردیم. امیدواریم فردا در این زمین اتفاقات و شانس به سود ما رقم بخورد. چون شرایط بازی طوری است که کسی نمی‌تواند در این زمین بگوید چه کسی برنده است و این برای استان خوب نیست. همان‌طور که قبلا گفتم این نه دستور است و نه تهدید، خواهش است. امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا زمین را هر چه زودتر تحویل بگیریم و از شرمندگی هواداران خارج شویم.

سرمربی نساجی افزود: من یک سه امتیاز از بازی خانگی با صنعت نفت به هواداران بدهکارم و قول می‌دهم تا پایان نیم‌فصل این سه امتیاز را جبران کنم.

الهامی با اشاره به محرومیت چهار هفته‌ای‌ از همراهی تیم به دلیل رفتاری که در بازی با گل‌گهر داشت، گفت: ضمن قدردانی از کادر فنی که این چند هفته در نبود من بار فنی تیم را به دوش کشیدند، باید از هواداران نیز به دلیل این محرومیت عذرخواهی کنم. محرومیت من تیم را از روالش خارج کرد و اعتراف می‌کنم که من اشتباه کردم.

وی درباره شرایط فنی تیم هم توضیح داد : تیم ما وضعیت خوبی دارد. در ادامه مسابقات نیز چند بازیکن امید به تیم اضافه می‌شوند. اکنون در تیم امیدهای نساجی بازی می‌کنند و با توجه به این که کوران مسابقات هستند منتظریم تا فشار بازی‌های‌شان کمتر شود.    

سرمربی نساجی با اشاره به حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت پدیده شهر خودرو در بازی فردا اظهار کرد: به استاد و بزرگ خودم آقای میثاقیان که امثال او زینت فوتبال ما هستند خسته نباشید می‌گویم. چون می‌دانم که پذیرفتن هدایت تیم‌هایی که در چنین وضعیتی قرار دارند چقدر سخت است. کسی در این شرایط نمی‌توانست مسئولیت تیم پدیده را قبول کند. آرزوی سلامتی برای او دارم و امیدوارم به جز بازی با نساجی در بقیه بازی‌ها موفق باشد.

دو تیم فوتبال نساجی مازندران و پدیده شهرخودرو مشهد از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۴ آذر در ورزشگاه شهدای ساری هشتمین دیدارشان در این فصل را برگزار می‌کنند. نساجی با ۶ امتیاز تیم دوازدهم جدول است و پدیده شهرخودرو با دو امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار