استاندار استان مازندران، با بیان اینکه مازندران پیشتاز تزریق واکسیناسیون در کشور است، از افراد واکسن نزده خواست تا نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ 04 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران پیشتاز تزریق واکسیناسیون در کشور است، از افراد واکسن نزده خواست تا نسبت به دریافت آن اقدام کنند. 

سید محمود حسینی پور عصر شنبه در ستاد کرونا استان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان، شکل گیری کارگروه ویژه مقابله با کرونا را در استان ضروری دانست.

وی با اظهار اینکه برخی از افراد هنوز واکسن دریافت نکرده اند، کسب اطلاعات نادرست را از جمله دلایل ذکر کرد و گفت: برای مهار بیماری کرونا باید علاوه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به تزریق واکسن اقدام کنیم.

وی به پیشتازی مازندران در تزریق واکسن در کشور اشاره کرد و اقناع سازی و روشنگری افراد برای تزریق واکسن را الزامی برشمرد و گفت: باید سلامت و امنیت خاطر مردم فراهم شود.

حسینی پور با اشاره به بازگشایی مدارس، تالارها و مراکز عمومی، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در این اماکن ضروری دانست و خواستار رصد وضعیت شهرستان‌ها توسط فرمانداران شد.

استاندار مازندران همچنین بر لزوم تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌ها برای خودکفایی در تولید اکسیژن گفت: تنها راه کنترل کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی از همکاری اصناف و بازاریان برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کنترل کرونا تقدیر کرد.    

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار