نشست خبری تیم‌های نساجی مازندران و پدیده مشهد هم عصر شنبه در ساری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 04 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، مدیر اطلاع رسانی باشگاه نساجی مازندران گفت: بازی فردای تیم‌های نساجی مازندران وپدیده مشهد درچارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برترفوتبال باشگاه‌ها در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می شود.

مجتبی ابراهیمی در گفتگویی با بیان اینکه بازی تیم‌های نساجی و پدیده مشهد در ساری برگزار می‌شود، نشست خبری سرمربیان تیم‌های نساجی مازندران و پدیده مشهد هم عصر شنبه در ساری برگزار خواهد شد.

 باشگاه نساجی روز چهارشنبه ۱۰ آذر در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد که قصد دارد بازی‌های خانگی‌اش را به طور موقت در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار کند. این باشگاه در نامه خود یادآورشده بود، هواداران در نظر داشته باشند که اداره کل ورزش و جوانان یک دستگاه دولتی است و طبیعتاً از مراجع رسمی برای تصمیم‌گیری‌های مرتبط پیروی می‌کند.

مرجع قانونی رسیدگی به این موضوع سازمان لیگ فدراسیون فوتبال است و این فدراسیون هم تا کنون نامه‌ای مبنی بر این که استادیوم شهدای ساری شرایط میزبانی از بازی‌های لیگ برتر را ندارد، برای ما ارسال نکرده است.

اعلام خبر معرفی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به عنوان محل میزبانی نساجی از حریفان در دیدارهای خانگی به دلیل پایین بودن کیفیت چمن زمین ورزشگاه شهدای ساری از هفته گذشته تاکنون واکنش‌هایی متعددی را در فضای مجازی و رسانه‌ای استان به دنبال داشت.

علاوه بر انتقادهای زیادی که از سوی هواداران بابت فراهم نبودن شرایط میزبانی نساجی در مازندران و وجود نداشتن یک ورزشگاه با کیفیت در استان مطرح است، انتشار برخی نکات و دیدگاه‌های منتسب به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز واکنش‌هایی را ایجاد کرد.

درهمین زمینه، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درگفت وگو با رسانه‌های استان، ادعای مخالفتش با برگزاری بازی‌های خانگی نساجی در مشهد را تکذیب کرد و گفت: اداره کل ورزش برای رفع مشکل زمین بازی به طور کامل همراه نساجی است ولی این تیم به دلیل برخی ضوابط رسمی و قانونی شرایط میزبانی از حریفان خود در مشهد را ندارد.

حسن رنگرز اضافه کرد: بسیاری از مواردی که درچند روز گذشته تا کنون در فضای مجازی مطرح شده و ناراحتی و نگرانی هواداران را به دنبال داشت با اصل فرآیندی که در این موضوع رقم خورده متفاوت است.

تیم نساجی مازندران درچارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای ساری میزبان تیم پدیده مشهد است. تا پایان هفته هفتم این رقابتها تیم نساجی مازندران با کسب ۶ امتیاز در رده دوازدهم وپدیده مشهد هم با کسب تناه ۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار