جشنواره با موضوع ثبت خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس توسط فرزندان و نوادگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس در استان برگزار گردید
کد خبر: ۱۰۱۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷ 04 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، گلی کهنسال کلکناری، دبیر اجرایی نخستین جشنواره «مرد میدان» امروز ۱۳ آذرماه در نشست خبری، گفت: این جشنواره با موضوع ثبت خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس توسط فرزندان و نوادگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس در استان برگزار شد.

وی تعداد آثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره را ۴۵۰ اثر اعلام کرد و افزود: آثار ارسالی در قالب‌هایی همچون؛ فیلم کوتاه، فایل صوتی، عکس، خاطره و دلنوشته به این جشنوار ارسال شد.

کلکناری با بیان اینکه این جشنواره به همت ستاد چهل‌ویکمین سال بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت مازندران، برگزار شد، تصریح کرد: این جشنواره پس از ابلاغ سیاست‌ها و اهداف خود، در سطح ادارت، دستگاه‌ها، موسسات فرهنگی، تشکلات مردمی فراخوان و پوستر آن منتشر شد که مورد استقبال مردم نیز واقع شد.

وی با بیان اینکه، پس از بررسی‌های لازم بر اساس مقررات جشنواره و داوری، ۲۰ اثر در بخش‌های مختلف پذیرفته شد، افزود: از برگزیدگان در مراسم اختتامیه ۲۵ آذر تقدیر به عمل می‌آید.

کهنسال کلکناری با عنوان اینکه آثار برگزیده برای رقابت در مرحله کشوری ارسال خواهد شد، گفت: این مراسم ۱۳ دی سالروز شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» برگزار می‌شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار