پس از انتشار این صحنه های ناهنجار با نظر شهردار و مدیرعامل باشگاه شهرداری گرگان، کمیته انضباطی این باشگاه به سرعت وارد عمل شد
کد خبر: ۱۰۱۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 03 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از اخراج‌ یک بازیکن این تیم به دلیل مشکلات اخلاقی این تیم خبر داد و گفت: علیه تعداد دیگری از بازیکنان خاطی که رفتار خارج از شئون فرهنگی و اجتماعی داشتند، تنبیهات شدید انضباطی اتخاذ شده است.

آرش فولادیان با اشاره به انتشار تصاویری ناصواب در صفحه شخصی شبکه های اجتماعی یکی از بازیکنان این تیم اظهار کرد: در پی انتشار این صحنه های ناهنجار با نظر شهردار و مدیرعامل باشگاه شهرداری گرگان، کمیته انضباطی این باشگاه به سرعت وارد عمل شد.

سخگوی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه نظر شهردار و مدیرعامل باشگاه شهرداری گرگان اتحاذ شدیدترین تنبیهات برای افراد خاطی بوده است، افزود: بر همین اساس با تضمیم کمیته انضباطی یکی از بازیکنان این تیم به دلیل انتشار تصاویر ناهنجار از تیم اخراج شد.

با تصمیم کمیته انضباطی این باشگاه سایر بازیکنان خاطی نیر با تنبیهات جداگانه ای مواجه شده اند. جزئیات حکم کمیته انضباطی در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

فولادیان حاضر به اعلام نام این بازیکن نشد.

منبع: همشهری آنلاین  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار