در این نامه اشاره شده که باگناما در بازی با لیبی ۴۵ دقیقه،در دیدار با بنین هفت دقیقه، در بازی با توگو ۳۲ دقیقه و در نهایت در بازی با روآندا چهار دقیقه بازی کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ 01 December 2021

فارس نوشت: باشگاه گل‌گهر با استناد به نامه فدراسیون گابن از باگناما در ۲ بازی اخیر این تیم استفاده کرده در حالی که اسناد نشان می‌دهد چنین بازیکنی در ۴ مسابقه تیم ملی این کشور بازی نکرده است.

اریک باگناما مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بازیکنی است که به تازگی به این تیم پیوسته و البته حضور وی در دیدار با استقلال یکی از مباحث اعتراض این باشگاه برای تغییر نتیجه مسابقه است.

استقلال و تیم‌های دیگر معتقد هستند این بازیکن بدون داشتن بازی ملی با گل‌گهر سیرجان قرارداد امضا کرده و به همین دلیل بازی‌های رو در روی دو تیم باید ۳ بر صفر شود. از طرفی فدراسیون فوتبال گابن با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال کشورمان تائید کرده این بازیکن جزو بازیکنان تیم ملی بزرگسال این کشور در ۴ مسابقه با لیبی، بنین، توگو و روآندا بوده است.

در این نامه اشاره شده که باگناما در بازی با لیبی ۴۵ دقیقه،در دیدار با بنین هفت دقیقه، در بازی با توگو ۳۲ دقیقه و در نهایت در بازی با روآندا چهار دقیقه بازی کرده است.

در این گزارش با توجه به نامه رسمی فدراسیون گابن مبنی بر بازی کردن «اریک بابوئه باگناما بوکوم» در ۴ بازی تیم ملی گابن به بررسی این موضوع پرداخته که آیا نامبرده در ترکیب تیم ملی کشورش بازی کرده است یا خیر اما شواهد و قرائن نشان می دهد اثری از این بازیکن در بازی‌های اعلام شده نیست و حتی تاریخ برگزاری مسابقات هم شبهاتی ایجاد کرده است.

از طرف دیگر فهرست فدراسیون فوتبال گابن که نام بازیکنان مد نظر سرمربی این تیم برای بازی با بنین در یکی از صفحات فدراسیون این کشور که رسمی و دارای تیک آبی است منتشر شده که باز هم نامی از اریک باگناما در آن دیده نمی‌شود .    

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار