در شبانه روز گذشته ۶۲بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستانهای زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۶۴بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱ 01 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، 78 بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستانهای زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۶۲بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستانهای زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۶۴بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.

شبانه روز گذشته یک هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی مازندران و بابل جان باختند.

هم اکنون ۳۶۳بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.

ظرفیت بیمارستانهای مازندران حدود ۴هزار تخت بیمارستانی است.

شناسایی و بستری ۶۸بیمار کرونایی جدید

ابتلای ۷۸ مازندرانی دیگر به کووید۱۹رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته ۶۸بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستانهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۵۰نفر ترخیص شدند.

دکتر موسوی افزود: ۴۹بیمار با علائم تنفسی حاد در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای استان بستری هستند.

او گفت: اکنون ۲۶۹بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستانهای زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند.

دکتر موسوی افزود: شبانه روز گذشته یک نفر بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستانهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان باخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

شناسایی و بستری ۱۰بیمار کرونایی جدید

ابتلای ۷۸ مازندرانی دیگر به کووید۱۹سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۰ بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۲بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سیدناصر عمادی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانهای بابل را ۹۴نفر اعلام کرد و افزود: ۱۵بیمار با علائم تنفسی حاد در بخشهای مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای بابل بستری هستند.

او گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

دکتر عمادی گفت: ۷۳۴هزار و ۶۲۷دُز واکسن کرونا تا کنون در مناطق زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی بابل تزریق شده است.   

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار