لقب بهشت خیرین شایسته بابل است/ حضور خیرین بر روح و جان کادر درمان اثر گذار است
کد خبر: ۱۰۱۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ 01 December 2021

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر عمادی از ایجاد اداره ویژه امور خیرین و نگاه خاص به این حوزه در دانشگاه خبر داد و گفت: ظرفیت موجود بابل در حوزه خیرین با بسیاری از استان های بزرگ برابری می‌کند.

لقب بهشت خیرین شایسته بابل است
 

دکتر سید ناصرعمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل در جمع اعضای هیات مدیره بنیاد نیکوکاری سلامت گفت: در بابل اقدامات ارزشمندی در حوزه سلامت انجام شده است و ظرفیتی که در این شهر در حوزه خیرین وجود دارد هم رتبه بسیار از استانهای بزرگ کشور است .
وی بیان داشت: براستی لقب بهشت خیرین برای بابل شایسته است، مردم نیکوکار بابل با دل‌ها و فکرهای بزرگ، کارهای بزرگی را برای این شهر و استان انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل اذعان داشت: حضور خیرین علاوه بر زیباسازی، توسعه و ظاهر مرکز، بر روح و جان پرسنل و کادر نیز تاثیر گذار خواهد بود و این نیکی و سخاوت به همه سرایت میکند.
وی با اشاره به اینکه چراغ نیکوکاری در بابل همچنان روشن و پرفروغ است، گفت: از نیکوکاران تقاضا داریم در حوزه آموزش و پژوهش پزشکی نیز ورود پیدا کنند؛ چراکه حوزه پیشگیری و آموزش نیز نیازمند حمایت است و باید در این زمینه توجه شود که تحقیقات و پژوهش کاربردی شوند و مشکلی را از مشکلات مردم را حل کنند
دکتر عمادی افزود: هدف سازمانهای خیریه سلامت، تشویق نیکوکاران جهت حضور در عرصه سلامت، تسهیل کار آنها و برطرف کردن مشکلات و موانع اداری است که باید همکاری های لازم توسط دانشگاه و موسسات و نیکوکاران در بالاترین سطح ممکنه انجام شود.
این مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه تمام تلاش خود را جهت انجام تعهدات خود در تفاهم نامه ها به کار خواهد بست، گفت: سعی داریم در آینده نزدیک معاونت خیرین در دانشگاه را راه اندازی کنیم و همکاران باید در تمامی مراکز اهتمام ویژه ای به حوزه خیرین داشته باشند و در سریعترین زمان ممکن امورات مربوط به آنها را به سرانجام برسانند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه اقدامات موثر بنیاد نیکوکاری سلامت برای شهر به یادگار خواهد ماند، اذعان داشت: بنیاد نیکوکاری سلامت شهرستان بابل از کارا ترین و اجرایی‌ترین سازمان های مردم نهاد در بابل در حوزه سلامت می باشد و اقدامات بزرگ این بنیاد در 12 سال گذشته تاکنون موجب خیر و برکت زیادی برای مردم عزیز این شهر و استان شده است

اعتماد همشهریان سرمایه اصلی بنیاد نیکوکاری سلامت است
دکتر تمدنی رئیس هیات مدیره بنیاد نیکوکاری سلامت بابل ضمن تبریک به دکتر عمادی بابت انتصاب ایشان به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: این بنیاد از زمان تاسیس تاکنون ارتباط تناتنگی با دانشگاه و نیکوکاران داشته و توانسته با لطف خداوند، اعتماد همشهریان را در راستای ورود به حوزه خیرین کسب کند که این اعتماد سرمایه اصلی بنیاد نیکوکاری سلامت است.
وی ادامه داد: راه اندازی بخش پیوند مغز و استخوان بیمارستان کودکان امیرکلا، بخش جراحی فک و صورت بیمارستان شهید، تهیه ده ها دستگاه دیالیز برای بیمارستان بابل، تهیه دستگاه اندو سونوگرافی برای بیمارستان روحانی ، تهیه سونوگرافی، اسپیلت، مانیتور، مبل تخت شو، ونتیلاتور، هولتر قلبی و .... برای بیمارستانهای شهر گوشه ای از اقدامات این بنیاد با کمک نیکوکاران می باشد.
دکتر تمدنی بیان داشت: از دیگر اقدامات ارزشمند می توان به راه اندازی تنها بیمارستان دندانپزشکی شمال کشور با عنوان مادر شهیدان شعبانزاده اشاره کرد که این مرکز با همت حاجیه خانم لیلا عالی‌مقام مادر شهیدان مسعود و مهدی شعبان‌زاده در محل کلینیک امید سابق راه اندازی شد و از مزیت های آن علاوه بر خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه، مقدمات راه اندازی رشته فلوشیب فوق تخصصی دندان پزشکی در بیهوشی اطفال و بزرگسال خواهد شد.

مرکز جامع دیالیز به زودی راه اندازی می شود/ تسریع در انجام امورات خیرین موجب دلگرمی نیکوکاران می شود
در ادامه دکتر علی شافی مدیر عامل بنیاد نیکوکاری سلامت بابل گفت: از سرپرست دانشگاه تقاضای تسریع در ارائه انجام تعهدات دانشگاه را داریم تا موجبات دلگرمی نیکوکاران و همچنین شروع پرژه های دیگر توسط آنان را موجب می شود.
وی بیان داشت: در حال حاضر 5 پروژه بزرگ با همت خیرین در شهرستان بابل در حال اقدام و انجام می باشد که هر کدام از این پروژه ها ظریفت بالایی در تامین سلامت مردم عزیز شهر و استان خواهد داشت.
مدیر عامل بنیاد نیکوکاری سلامت بابل افزود: مرکز جامع دیالیز در سه طبقه با زیربنای سه هزار مترمربع به همت خانواده نیک اندیش میناگر به نام مادر سرکار خانم طاهره وایگانی همسر زنده یاد حاج موسی میناگر در حال اتمام می باشد که بزودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه تا سه دهه‏‌ی دیگر، ایران سالمندترین کشور منطقه و از سالمندترین کشورهای جهان خواهد بود، بیان داشت: ساخت مرکز جامع توانبخشی به همت خانواده نیکوکار نیک اندیش، زنده‌یاد حاج محمدابراهیم نوریان در محوطه بیمارستان شهید یحیی نژاد آغاز شد که این مرکز که یکی از مراکز ویژه در استان خواهد بود و در ۴ طبقه روی پیلوت به متراژ ۲ هزار مترمربع در ضلع شرقی بیمارستان یحیی‌نژاد احداث می شود.
دکتر شافی ادامه داد: مراکز توانبخشی، خاص سالمندان نبوده و از #نوزاد تا #سالمند می تواند از خدمت آن بهره‌مند گردد
مدیر عامل بنیاد نیکوکاری سلامت بابل اذعان داشت: ساخت مرکز اورژانس آهنگر کلا، داروخانه شبان روزی بیمارستان شهید بهشتی و خرید دستگاه اکوکاردیوگرافی 3 بعدی در بیمارستان روحانی از دیگر اقدامت جاری این بنیاد می باشد.
وی افزود: ساخت مرکز جامع سرطان در بیمارستان یحیی نژاد نیز توسط خانواده محترم میناگر پس از راه اندازی مرکز جامع دیالیز شروع خواهد شد تا اقدامی دیگر از این خانواده نیکوکار در شهر ثبت گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار