ارزش ریالی کالا‌های کشف شده برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شده است که در این راستا متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 30 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، فرمانده انتظامی بابلسر از کشف بیش از ۸۰ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در شهرستان بابلسر خبر داد.

سرهنگ حسین زارع در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و اقدامات شناسایی، متوجه ورود لوازم آرایشی بهداشتی خارجی قاچاق و فاقد مدارک به صورت غیر قانونی به شهرستان بابلسر شدند.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از یک انبار محل نگهداری لوازم آرایشی بهداشتی ۸۰ هزار قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی خارجی و قاچاق را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی بابلسر تصریح کرد: ارزش ریالی کالا‌های کشف شده برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شده است که در این راستا متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ زارع در پایان گفت: قاچاق کالا خصوصاً کالا‌های سلامت محور که امنیت و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد خط قرمز پلیس بوده و پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجار شکنان را نخواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار