تونل امامزاده هاشم از هفتم آذر تا اول بهمن ماه امسال از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ عصر روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مسدود است.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷ 29 November 2021

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد موقتی تونل امامزاده هاشمی محور هراز گفت: این منطقه تا اول بهمن ماه برای عملیات راهداری مقطعی مسدود می شود.

 سرهنگ یدالله جهان تاب گفت: به منظور اجرای عملیات رفع نواقص و احداث دیوار خروجی تونل امام زاده هاشم در کیلومتر ۹۹ تا ۱۰۳ محور هراز، تونل مذکور از هفتم آذر تا اول بهمن ماه امسال از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ عصر روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مسدود است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: طی این مدت تردد از جاده قدیم امام زاده هاشم، به صورت دو طرفه و با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی د صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار