یازده روز دیگر یعنی 18آذر مرحله نیمه نهایی لیگ کشتی کشور برگزار می‌شود. به همین جهت چهار تیمی که در این مرحله حضور دارند در حال تقویت تیم خود می باشند.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷ 28 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، یازده روز دیگر یعنی 18آذر مرحله نیمه نهایی لیگ کشتی کشور برگزار می‌شود. به همین جهت چهار تیمی که در این مرحله حضور دارند در حال تقویت تیم خود می باشند.

مسلما حضور قهرمانان پر تعداد جهان و المپیک به کیفیت این رقابت ها می افزاید.

مراحل آماده‌سازی تیم‌های صنایع مازندران و سهند ارس برای حضور در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در حالی مشخص شد که شاگردان رضا یزدانی از امروز استارت خواهند زد.

پس از پایان دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی، سازمان لیگ نشست ویژه ای را برپا و تاریخ برگزاری دیدارهای مرحله نهایی را اعلام کرد. بدین ترتیب مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد روز ۱۸ آذر ماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد. از سوی دیگر چهار تیم صنایع مازندران، سهند ارس، فولادین ذوب آمل و دانشگاه آزاد اسلامی نیز که مجوز حضور در این مرحله را دریافت کرده‌اند این روزها به دنبال برپایی اردوی آماده سازی و تقویت توان تیمی خود با جذب کشتی‌گیران خارجی و ملی‌پوش هستند.

بر این اساس تیم صنایع مازندران با سرمربیگری رضا یزدانی که در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تیم دانشگاه آزاد برود، دور جدید تمریناتش را از امروز (یکشنبه) در تهران آغاز خواهد کرد. این تیم که رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور دو ملی پوش اوزان ۶۱ و ۹۲ کیلوگرم جهانی را در مرحله مقدماتی در ترکیب خود داشت، مجتبی گلیج دارنده مدال برنز جهان را نیز در وزن ۹۷ کیلو جذب کرده است. این در حالی است که در خصوص استفاده این تیم از کارمان قاسم‌پور به دلیل آسیب دیدگی، همچنان ابهاماتی وجود دارد.

تیم صنایع که در دور برگشت لیگ برتر، ماگومد رسول گازیماگومدوف دارنده ۲ مدال طلای جهان از روسیه را در اختیار گرفت، برای مرحله نهایی علاوه بر این کشتی‌گیر با عباس گادجی ماگومدوف قهرمان وزن ۶۱ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۱ نیز قرارداد امضا کرده است.

همچنین دور جدید تمرینات تیم سهند ارس برای شرکت در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد هم از اواخر هفته جاری در سالن هفت تیر تهران آغاز خواهد شد. مسئولان تیم سهند ارس که در مرحله قبلی از علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی، سه ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ در ترکیب خود استفاده کردند، حالا برای تقویت تیم خود، ژاگیر شاخیف قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان و آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز وزن ۸۶ کیلوگرم جهان و المپیک را برای مرحله نهایی به خدمت گرفته‌اند.

علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال برنز جهان به عنوان سرمربی در رأس امور فنی تیم سهند ارس قرار دارد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار