هفته سوم لیگ ۲ فوتبال کشور
 بابلسری ها امروز در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با یک گل از سد شهرداری بندرعباس گذشتند.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶ 27 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، تیم فوتبال شهدای بابلسر، دومین پیروزی خود را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به دست آورد.

 بابلسری ها امروز در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با یک گل از سد شهرداری بندرعباس گذشتند.

 مهدی احمدزاده در دقیقه ۴۵ بازی، بر روی پاس عمقی حسن رمضانی از میانه میدان با استارتی تندوتیز وارد محوطه جریمه حریف شد و با ضربه ای مطمئن، گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

تیم فوتبال شهدای بابلسر در این بازی، دو نیمه دوم کاملا متفاوت را پشت سر گذاشت. محمد قربانیان در نیمه اول تیمش را با سیستم تهاجمی ۲-۵-۳ و ترکیبرسول مقصودی، سید احد شفیعی، سیداحمد مهدی‌زاده، حامد حسن زاده، احمد کیا، علیرضا مهدیزاده، حمیدرضا بابایی، مهدی احمدزاده، ابوالفضل آذرنوشان، محمدجواد لورایی و حسن رمضانی به میدان فرستاد.

 شهدا در این نیمه، فوتبالی تهاجمی به نمایش گذاشت و بارها از جناحین خطرساز شد ولی به زدن یک گل بسنده کرد.

 در دقیقه ۳۰ بازی، ابوالفضل آذرنوشان با ضربه سری زیبا و محکم، تیر عمودی دروازه شهرداری بندرعباس را بر روی سانتری زیبا و مواج حامد حسن زاده دفاع راست شهدا به لرزه درآورد.

 در نیمه دوم، تیم شهرداری بندرعباس با هدایت امیر خلیفه اصل برخلاف نیمه اول، فوتبالی رو به جلو با دوندگی بالا ارائه کرد.

آنها بارها بر روی دروازه شهدا خطرساز شدند و حتی یک بار هم ضربه مهاجم شهرداری به تیر عمودی دروازه تیم حریف برخورد کرد ولی هوشیاری دروازه‌بان و خط دفاعی شهدا، دومین پیروزی را برای آنها به ارمغان آورد.

تغییر سیستم تیم شهدا و حضور ۴ بازیکن در خط دفاعی و همچنین حضور محمد ایمانی به جای حسن رمضانی، مهدی صالحی به جای احمد کیا، جواد ابراهیمی به جای سید احمد مهدی زاده و ایمان علیزاده به جای علیرضا مهدی زاده تا حدودی زیادی از فشار حملات تیم بندرعباس کاست تا دومین پیروزی پیاپی بابلسری ها در خانه رقم بخورد.

 شهدای بابلسر با کسب این برد شیرین، ۶ امتیازی شد و به جایگاه چهارم جدول گروه اول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور صعود کرد.

 در این گروه چوکا با ۹ امتیاز صدرنشین است و تیم های ۷ امتیازی سپیدرود رشت و پیام توس خراسان رضوی در تعقیب صدرنشین هستند.

خبر: مجید غلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار