با توجه به تزریق واکسن کرونا و رعایت اصول بهداشتی شکر خدا در مازندران تعداد بیماران کرونایی کمتر شده است .
کد خبر: ۱۰۱۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ 27 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، در شبانه روز گذشته با شناسایی ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شمار بیماران کرونایی بستری به ۳۵۵ نفر و ۲ فوتی بر اثر ابتلا به کرونا به ثبت رسید.
مرگ دو کرونایی در استان مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۳۹ نفر ترخیص شدند.
دکتر موسوی با بیان اینکه ۵۸ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند. افزود: ۲ نفر بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان باختند.
او گفت: در مجموع ۲۶۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری اند.
بابل بدون فوتی کرونایی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۸ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۲ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.
دکتر عمادی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۹۲ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار، ۱۷ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: امروز هم موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار