جنگل دالخانی رامسر که به دالان بهشت نیز شهرت دارد، گل سرسبد جاذبه‌های گردشگری رامسر محسوب می‌شود .
کد خبر: ۱۰۱۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 24 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، جنگل دالخانی رامسر که به دالان بهشت نیز شهرت دارد، گل سرسبد جاذبه‌های گردشگری رامسر محسوب می‌شود.
جنگل دالخانی در رامسر
در این جنگل می‌توانید از رانندگی درمیان تونل رویایی، از درختان سر به فلک کشیده و هوای مه‌آلود دل‌انگیز لذت ببرید یا مدتی را در تپه‌های سرسبز که مشرف‌ به مناظر حیرت‌انگیز هستند، با آرامش مطلق سپری کنید و حتی سوژه‌های ناب عکاسی طبیعت را شکار کنید. با مجله دلتا همراه باشید تا با جنگل دالخانی در رامسر آشنا شوید.

جنگل دالخانی در رامسر
جنگل دالخانی یکی از جاذبه‌های دیدنی رامسر است. این جنگل زیبا با وسعتی حدود ۶۰۰ هزار مترمربع، در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق رامسر در استان مازندران قرار دارد. جاده جنگلی دالخانی از جاده میرزا کوچک خان آغاز و به روستاها و مناطق ییلاقی جنت رودبار و گَرسِماسَر ختم می‌شود

دسترسی به جنگل دالخانی
برای دسترسی به جنگل دالخانی ابتدا باید از راه زمینی یا ریلی، خود را به رامسر برسانید و به‌سمت شرق رامسر و جاده رامسر تنکابن بروید تا به سه‌راهی جنت رودبار (کیلومتر ۷ جاده رامسر تنکابن) برسید. پس از رسیدن به این سه‌راهی باید سمت راست را در پیش بگیرید تا به‌جاده ییلاقی جنت رودبار برسید. این جاده جنگلی شیب‌دار است و قبل از ورود به آن باید از سلامت خودرو مطمئن شوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار