نشست دکتر عمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با دکتر نیکزاد رئیس، واعضای هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان بابل برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 23 November 2021

به گزارش تابناک مازندران ، در ابتدای این دیدارصمیمانه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن خیرمقدم به هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی و تقدیر از خدمات آنان در راه خدمت به مردم اظه

نشست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با اعضای هیات مدیره نظام پزشکی
 

ار کرد: همدلی و همراهی مجموعه دانشگاه و سازمان نظام پزشکی زمینه را برای خدمت رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم فراهم می‌سازد.

 
دکتر عمادی ادامه داد:تکریم ارباب رجوع وظیفه ای سنگین و رسالتی خطیر است وجلب رضایتمندی، اصلی ترین هدف و وظیفه ما به عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هدف ما تعامل و همکاری با پزشکان است، ادامه داد: ما همواره خواهان نظارت بر پزشکان در جهت خدمت مطلوب به مردم هستیم نه اینکه خدمات آنان را نادیده و برخورد با این عزیزان را در پیش بگیریم.بلکه منظور ما این است که هم آبروی این عزیزان حفظ شود هم آبروی ما و هم آبروی جامعه.

وی ادامه داد: بدون همکاری و همراهی سازمان نظام پزشکی، دانشگاه قطعاً نمی تواند مطابق انتظارات در حوزه سلامت و رضایتمندی مردم گام بردارد.
 
در ادامه این نشست صمیمی دکتر نیکزاد رئیس سازمان نظام پزشکی بابل ضمن تبریک انتصاب دکتر عمادی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهارداشت : به نمایندگی از طرف اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی بابل خوشحالم که این‌بار پزشک مردمی ،مخلص و آشنا به مشکلات مردم در منطقه محروم با یک رزومه بسیار خوب سکانداردانشگاه علوم پزشکی‌بابل‌شده است.

وی افزود:این سازمان با تمام توان و ظرفیت خود در کنار دانشگاه برای خدمت به مردم و جلب رضایتمندی آنان فعالیت خواهد نمود.
 
دکتر نیکزاد خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی افرادی توانمند، سرشناس و دارای سوابق مدیریتی هستند که نیکنامی و خدمت صادقانه در این عرصه در کارنامه خدمت آنها وجود دارد.

وی در پایان گفت:نظام‌پزشکی بابل دارای ۲۵۰۰ عضو می‌باشدکه از فرهیختگان جامعه بوده ومی‌توانند برای شما پشتوانه اجتماعی و کاری باشند.


مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار