آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه مرکز استان با صدور پیامی درگذشت همسر آیت‌الله ایازی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲ 22 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائنی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه مرکز استان با صدور پیامی درگذشت همسر آیت‌الله ایازی را تسلیت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم خالقی رستمکلایی، همسر مکرمه عالم ربانی و فقیه نام آشنا مرحوم آیت الله ایازی بزرگ موجب تاثر و تالم گردید.

این بانوی محترم به حق اُمُّ الطلاب و اُمُّ الضیوف و اُمُّ الاولاد بود. هم خانه و فرزندان را، هم خیل عظیم مهمانان آن بیت شریف را و هم طلاب را به خوبی و با سعه صدر مدیریت، تربیت، مادری، رسیدگی و پذیرایی می‌کرد و قطعا در موفقیت همسر بزرگوار و آن حوزه علمیه و آن بیت رفیع سهم در خور و بزرگ داشت و با دلی هرچند سرشار از ایمان و ارادت به اهل بیت (علیهم السلام) اما پر از غم واندوه به ویژه غم مصیبت همسر و دو فرزند دلبند که هرکدام عالمی فرهیخته و لایق بودند به دیار حق شتافت و در رحمت بیکران الهی قرار و آرام یافت.

این مصیبت مولمه را به بیت شریف و به خاندان ایازی و خالقی و همه بازماندگان بویژه جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقا مرتضی ایازی و همه طلاب، شاگردان و ارادتمندان آن بیت شریف تسلیت گفته، رحمت و مغفرت برای مرحومان و صبر و اجر برای همه مصیبت دیدگان از خداوند متعال مسئلت دارم.


محمدباقر محمدی لائینی
سرباز و نماینده مقام معظم رهبری در مازندران

اول آذر ۱۴۰۰
شانزدهم ربیع الثانی ۱۴۴۳

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار