این تیم از دو بازیکن خارجی خوب بهره می‌برد و گلر آنها که یک دروازه‌بان جوان است، عملکرد خوبی داشت. احساس می‌کنم فرهاد مجیدی هنوز ترکیب تیمش را نمی‌داند و برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی به جمع‌بندی نهایی نرسیده
کد خبر: ۱۰۱۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 22 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران اعتقاد دارد که احساس می‌کنم فرهاد مجیدی هنوز ترکیب اصلی تیمش را پیدا نکرده است.

شاهرخ بیانی درباره تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت:

ما در این دیدار خوب بازی کردیم و برنامه‌ریزی خوبی برای پرس کردن، دوندگی و خلق موقعیت داشتیم. استقلال را در یک هفته گذشته آنالیز کرده بودیم و ساکت الهامی نکات خوبی از بازی به بازیکنان گفته بود. اگر یکی دو موقعیت به استقلال دادیم روی اشتباهات فردی خودمان بود، نه تاکتیک‌ آنها.

به‌عنوان مثال، اکبر صادقی پشت محوطه هجده قدم حریف توپ لو داد و برای استقلال تبدیل به موقعیت شد.

وی در مورد تیم استقلال تصریح کرد:

استقلال تیم خوبی دارد و پرمهره است. این تیم از دو بازیکن خارجی خوب بهره می‌برد و گلر آنها که یک دروازه‌بان جوان است، عملکرد خوبی داشت. احساس می‌کنم فرهاد مجیدی هنوز ترکیب تیمش را نمی‌داند و برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی به جمع‌بندی نهایی نرسیده است. استقلال بهترین‌های لیگ را در اختیار دارد، اما باید بگویم ما مقابل آنها خوب بازی کردیم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد:

مجیدی قبل از بازی احترام گذاشت و به سمت ما آمد، هر چند بعد از بازی او را ندیدم. فرهاد را دوست دارم. او فرزند استقلال است و هیچ مشکلی با هم نداریم. آرزوی موفقیت برای مجیدی و استقلال دارم. امسال هواداران این تیم یک جام می‌خواهند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. مجیدی تیم خوبی را در اختیار دارد و می‌تواند استقلال را به روزهای خوبش برگرداند.

بیانی راجع به اینکه علیرضا حقیقی در صحنه‌ای از نیمه دوم بازی با عصبانیت خواستار تعویض هم‌بازی خود شد گفت:

رفتار حقیقی به دلیل شرایط بازی بود. با او صحبت خواهیم کرد، اما قطعاً تحت فشار چنین رفتاری کرد. او تصمیم‌گیرنده نیست که چه کسی تعویض شود. خودش هم گفته که خواسته است به تیم شوک بدهد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد استقبال تماشاگران این تیم از او در ورزشگاه آزادی اظهار داشت:

با هواداران استقلال خاطرات خوبی داریم، یک زمانی در این تیم بازی می‌کردیم و قهرمان آسیا شدیم. روز جمعه خاطراتم با استقلال زنده شد.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان تصریح کرد:

ای کاش زودتر اعلام می‌کردند تا تماشاگران زیادی برای تشویق نساجی به ورزشگاه می‌آمدند. خیلی از آنها درباره حضور در ورزشگاه تماس می‌گرفتند، اما چون چیزی اعلام نشده بود، اطلاعی از باز شدن درهای ورزشگاه نداشتند.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار