دیدار نماینده مازندران و تیم تازه صعود کرده شهدای رزکان با برتری ۲ بر صفر بابلسری ها به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳ 21 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، تیم فوتبال شهدای بابلسر در هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور به یک پیروزی ارزشمند مقابل شهدای رزکان البرز دست یافت.

دیدار نماینده مازندران و تیم تازه صعود کرده شهدای رزکان با برتری ۲ بر صفر بابلسری ها به پایان رسید.

 تیم شهدای بابلسر در این روز با ارائه بازی منطقی به یک پیروزی شیرین برابر تیم سختکوش شهدای رزکان رسید‌.

 محمد قربانیان تیمش را با سیستم تهاجمی ۲-۵-۳ و با ترکیب رسول مقصودی، سید احمد مهدی‌زاده، سید احد شفیعی، حامد حسن زاده، عرفان رشیدی، جواد لورایی، علی بزرگیان، علیرضا مهدیزاده، حمیدرضا بابایی، احمد کیا و مهدی احمدزاده به میدان فرستاد.

 بازی از ابتدا با بازی تهاجمی و فشار همه جانبه شهدای بابلسر آغاز شد ولی دفاع هوشیارانه شاگردان فرشاد فلاحت زاده، ملی پوش و بازیکن سابق استقلال و سایپا تهران، مانع دستیابی به گل شد.

 در نیمه اول تیم شهدا با دوندگی و نفوذ از دو جناح چپ و راست، حریف را تحت فشار قرار داد.

 سانتر زیبای حامد حسن زاده از سمت راست در دقیقه ۲۵ و ضربه سر شیرجه ای احمد کیا به تیر عمودی تیم رزکان برخورد کرد تا اولین خطر جدی مسابقه با خوش شانسی کرجی ها به گل تبدیل نشود.

 ارسال بلند و تیز سیداحمد مهدی زاده در دقیقه ۳+۴۵ بر روی یک ضربه کاشته از سمت راست با ضربه سر سنگین سیداحد شفیعی به اولین گل فصل شهدای بابلسر تبدیل شد.

 در نیمه دوم، تیم شهدای رزکان که قصد نداشت بازنده از زمین خارج شود با ۳ تعویض، تغییر تاکتیک داد.

 آنها در نیمه دوم با بازی رو به جلو نسبت به میزبان برتری داشتند و فشار زیادی را با در اختیار گرفتن میانه میدان و نفوذ از سمت چپ به تیم بابلسر وارد کردند.

 فشار کرجی ها در ۲۰ دقیقه پایانی، خیلی زیاد شد و تیم بابلسر را وادار به عقب نشینی کرد ولی با ورود محمد ایمانی، ابوالفضل آذرنوشان، قدیر آقاجانی و ایمان علیزاده به ترتیب به جای احمد کیا، عرفان رشیدی، سیداحمد مهدیزاده و مهدی احمدزاده و تغییر سیستم تیم بابلسر به ۱-۳-۲-۴ تا حدود زیادی از فشار مهمان کاسته شد.

در دقیقه ۹۰ مسابقه، بابلسری ها تیرخلاص را شلیک کردند. در این دقیقه، ایمان علیزاده یار تازه وارد، از سمت راست محوطه جریمه، مهدی صالحی را صاحب توپ کرد تا او با نفوذ در محوطه شش قدم و جا گذاشتن مدافعان حریف، با ضربه ای دقیق گل دوم بازی را به ثمر برساند.

 شهدای بابلسر با کسب اولین برد فصل، ۳ امتیازی شد و به جایگاه پنجم جدول رده بندی گروه نخست لیگ ۲ فوتبال کشور صعود کند.

 فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و رئیس اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال بابلسر و رئيس هیات فوتبال مازندران از نزدیک این بازی را مشاهده کردند.

خبر: مجید غلامی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار