متأسفانه به دلیل اختلاف بر سر تقسیم ارث در روستای کیاپی میاندورود مازندران قتل اتفاق افتاد . حال یک خواهر هم وخیم گزارش شده است .
کد خبر: ۱۰۱۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 21 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، در اثر درگیری خانوادگی در روستای کیاپی شهرستان میاندورود دو نفر کشته و یک نفر در بیمارستان بستری است.

قتل در روستای کیاپی میاندورود مازندران+ عکس
 

 

براساس گزارش منابع محلی بر اثر درگیری و نزاع خانوادگی به دلیل تقسیم ارث و شلیک گلوله در روستای کیاپی شهرستان میاندورود دو خواهر کشته و خواهر دیگر نیز با حال وخیم در بیمارستان بستری است.

قاتل که برادر این افراد است خود را به نیروی انتظامی معرفی کرد.

بر اساس گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران ، سرهنگ مجید باقری جامخانه گفت که اعضای یک خانواده به دلیل نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند که در نتیجه مردی ۵۵ ساله از اعضای خانواده به سمت خواهرانش در یک اقدام جنون آمیز با استفاده از اسلحه شکاری تیراندازی کرد.

وی گفت که در این حادثه یکی از خواهران بر اثر اصابت گلوله ساچمه ای در دم جان باخت و ۲ تن دیگر بشدت مصدوم شدند که با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یاف تندمنتقل که در ادامه یکی از مصدومان که خواهر دومی بوده است نیز بدلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.
سرهنگ باقری از دستگیری متهم به قتل و کشف سلاح در صحنه جرم با حضور بموقع پلیس خبر داد و افزود : متهم که پس از ارتکاب جرم، دچار شوک و حمله قلبی شده بود پس از انتقال به مرکز درمانی و بهبودی نسبی در تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود مبنی بر قتل خواهرانش به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.
وی افزود که پرونده قضائی بابت این درگیری و نزاع خانوادگی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شده است.

قتل در روستای کیاپی میاندورود مازندران+ عکس
 

تا پیش از انتشار این خبر کما رفتن خواهر سومی این درگیری نیز در فضای مجازی منتشر شده است. همچنین گفته شده است که مشکلات سهم خواهی در ارث پدری علت این درگیری بوده است.  

 

خبر: مسعود پاشنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار