فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه بیش از ۹ هزار برنامه بزرگداشت هفته بسیج در سطح استان اجرایی می‌شود، گفت: ۱۳۴ میلیارد تومان کمک مومنانه توسط سپاه و بسیج در سطح استان انجام شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 20 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، سردار مسلمی امروز در دیدار آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: آنچه که کشور برخوردار است از روحیه و تفکر بسیجی است.

وی افزود: در استان مازندران یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسیجی در قالب‌های مختلف عادی، فعال و کادر داریم که با سپاه استان همکاری دارند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اينکه حدود ۴ هزار و ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در سطح استان داریم، گفت: ۲۳۰ حوزه مقاومت بسیج از گلوگاه تا رامسر در حال فعالیت هستند.

مسلمی با اشاره به اينکه ۲۲ بسیج قشر در سطح استان داریم که در همه ادارات و نهادها پای کار هستند، خاطرنشان کرد: هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج پاره تن مردم نامگذاری و آغاز شده که برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: ۶۱ عنوان برنامه در قالب ۹ هزار و ۴۴ برنامه اجرایی در هفته بسیج در سطح استان اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: حدود ۱۱۲۷ دیدار با خانواده شهدا، ۹۱۰ دیدار با خانواده ایثارگران، حدود ۶۰۵ یادواره شهدا با عنوان آبروی محله، برگزاری بیش از ۲۱۲۴ عنوان مسابقه به‌صورت انفرادی و قومی، حدود ۸۷ نمایشگاه تجسمی، ۸۴۶ نشست بصیرتی، ۱۷۲۵ گشت رضویان برای برقراری امنیت پایدار، ۲۶۷ اردوی جهادی از جمله برنامه اجرایی هفته بسیج در سراسر استان مازندران است.

مسلمی ادامه داد: تهیه، تولید و انتشار ۱۹۷ کلیپ محتوایی فرهنگی و هنری، راه‌اندازی ۲۸ پویش مرتبت با هفته بسیج در بستر فضای مجازی، افتتاح و بهره‌برداری ۷۶ پروژه عمرانی و کلنگ‌زنی ۲۰ پروژه عمرانی، بهره‌برداری از ۷۸ کارگاه و صندوق قرض الحسنه، تامین ۳۴۹۶ کمک جهیزیه، بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر و اقلام مورد نیاز خانواده‌های بی بضاعت، تولید و انتشار ۷۲۰ دقیقه تولیدات تلویزیونی در ۴۲ برنامه تلویزیونی در قالب مکتب سلیمانی، روایت انقلاب، ۱۲۰ ثانیه با بسیج منتشر می‌شود، از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در استان مازندران است.

وی با بیان اینکه ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پروژه در هفته بسیج افتتاح و بهره برداری می‌شود، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آبان‌ماه در قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) حدود ۶۷۸ سری جهیزیه و لوازم زندگی به ارزش ریالی ۲۰ میلیارد تومان و حدود ۱۹۶ هزار و ۵۸۴ بسته معیشتی به ارزش ۷۹ میلیارد تومان تهیه و تحویل نیازمندان شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: از ابتدای سال ۹۴۳ هزار و ۷۲۴ مورد البسه، لوازم التحریر و تبلت و کمک‌های دانش آموزی به ارزش ریالی ۲۸ میلیارد تومان انجام شد.

مسلمی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان، ۱۲۷ میلیارد تومان کمک مومنانه به دست نیازمندان رسیده است که به همت خیرین، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت جمع‌آوری و تحویل داده شد.
۷ میلیارد تومان لوازم مورد نیاز کرونا جمع آوری و تحویل نیازمندان و مردم استان شد.

وی افزود: در مجموع ۱۳۴ میلیارد تومان کمک مومنانه در سطح استان انجام شد.

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار