مجمع جهادگران، گردهمایی گروه‌های جهادی بابلسر با حضور مسئولین و نیروهای جهادی در سالن آمفی تئاتر اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹ 19 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، مجمع جهادگران؛ گردهمایی گروه‌های جهادی بابلسر و یادبود شهدای جهادگر و گرامیداشت هفته بسیج شامگاه پنجشنبه به همت شورای جهادی، اداره تبلیغات اسلامی و سپاه شهرستان و با حضور باقرزاده نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، دکتر بازوند فرمانده سپاه بابلسر، حجت‌الاسلام محمدپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر، احمدپور و علیپور اعضای شورای اسلامی شهر بابلسر، حجت‌الاسلام نظافتی سفیر مهربانی، آرام مسئول حرکات جهادی سپاه کربلا مازندران، حجت‌الاسلام انگیسه فعال اجتماعی و جمعی از مسئولین و گروه‌های جهادی شهرستان بابلسر در سالن آمفی تئاتر اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

گردهمایی گروه‌های جهادی بابلسر برگزار شد

۱۶۰ گروه جهادی در شهرستان بابلسر فعالیت دارند

میکائیل محمدپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر در این مراسم اظهار داشت: ۱۰۰۰ نیروی جهادی در قالب ۱۶۰ گروه جهادی در سطح شهرستان بابلسر فعالیت دارند و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی افزود: گردهمایی گروه‌های جهادی با هدف ترویج گفتمان جهادی و هدایت آنها به سمت جهاد اقتصادی و تجلیل از خانواده شهدای جهادگر در بابلسر برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده اند ما امروز جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم و روحیه و مدیریت جهادی علاج رفع مشکلات این مملکت خواهد بود.

محمدپور خاطرنشان کرد: روحیه و مدیریتی جهادی در همه‌ی بخشها، کمربسته بودنِ مدیران و مردم در کنار هم مثل یک جهادگر لازم است‌؛ اگر این چنین باشیم بن‌بست‌ها باز میشود و پیشرفت تحقق پیدا می‌کند.

وی با بيان اينکه امروز گروه های جهادی بال یاری رسان مسئولین خدوم جامعه اند، افزود: نیروی فکری و پیش‌برنده آن مسئولی که خود را وقف مردم کرده باشد و خواهان این باشد تا با همت و حمیت یعنی با کار فراوان، پُرحجم و باکیفیّت با روحیه‌ای مجاهدانه و انقلابی با رفع موانع مشکلات کشور را ریشه کن نماید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامي بابلسر ادامه داد: این گردهمایی‌ها و این نشست‌ها و انتقال تجارب و اندیشه‌های پیشرفت، در راستای جهانی شدن الگوی تفکر جهادی جهت زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) خواهد بود که انشاالله ما و شما عزیزان جهادگر در خیل سربازان حضرت (عج) توفیق خدمت در زمان ظهور را داشته باشیم.

گردهمایی گروه‌های جهادی بابلسر برگزار شد

اثرات اقدامات جهادی در زندگی شخصی انسان متبلور می‌شود

علی‌اصغر باقرزاده نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامي در این مراسم با بیان اينکه رهبر انقلاب اسلامی بارها درباره اهمیت اقدامات جهادی بیاناتی را مطرح فرمودند، اظهار داشت: مدیریت جهادی، انقلابی در اقدامات جهادی معنا پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات جهادی برکاتی دارد که همه انسان‌ها در زندگی خود آن را لمس کرده‌اند، افزود: اثرات اقدامات جهادی در زندگی شخصی انسان متبلور می‌شود.

نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامي با بیان اينکه اگر نیت، نیت خالصانه باشد، اقدامات نیز نتایج خوبی خواهد داشت، گفت: اقدامات جهادی برای تکامل انسان بسیار اثرگذار است.

باقرزاده با اشاره به اينکه اقدامات جهادی در شکل‌گیری شخصیت انسان نقش اثرگذاری دارد، خاطرنشان کرد: اقدامات جهادی نه تنها کمک‌کننده است بلکه نقش مهمی در بازگشایی مسیرها دارد.

وی با بیان اینکه شاید یک حرکت کوچک از سوی یک گروه جهادی انجام شود اما همین حرکت کوچک بعدها اثرات بزرگی خواهد داشت، گفت: یک گروه جهادی می‌تواند یک جریانی را به‌راه بیندازد که سبب رفع مشکلات بزرگی شود.

گردهمایی گروه‌های جهادی بابلسر برگزار شد

کمک ۵۰۰ میلیاردی مردم مازندران در بحث کرونا

مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیج از زمان بنیانگذاری مولد خلاقیت‌هایی بوده که نظام اسلامی در اقدامات خود داشته است.

وی با بيان اينکه امام علی(ع) می‌فرماید، جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند متعال برای خاص‌ترین خواص آن‌را باز می‌کند و جهادگران از خاص‌ترین خواص هستند، افزود: جهاد دارای چهار قسم است. قسم اول جهاد وقت است، کسانی که برای رضای خدا وقت می‌گذارند. قسم دوم جهاد مال است، کسانی که بدون چشم‌داشت و برای رضای خدا مال خود را تقدیم کنند. قسم سوم جان است، کسانی که بدون چشم داشت و در راه رضای خدا جان خود را اهدا کنند. قسم چهارم جهاد آبرو است، کسانی که بدون چشم‌داشت آبروی خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اينکه استان مازندران استانی با برخورداری از ظرفیت‌های بالا است، گفت: مردم مازندران در بازسازی سوسنگرد نقش به‌سزایی داشتند.

گردهمایی گروه‌های جهادی بابلسر برگزار شد+عکس
 

بازوند با بيان اينکه وقتی کارنامه مازندران در بحث کرونا را می‌بینیم، کمک ۵۰۰ میلیاردی را ثبت کردند، خاطرنشان کرد: این مردم در آن زمان در آزادسازی و دفاع مقدس و دفاع حرم نقش داشتند و اکنون نیز در مباحث دیگر پیشرو هستند.

وی افزود: در یک سال‌ونیم گذشته مردم بابلسر ۲۴ میلیارد تومان در بحث کمک مومنانه و رزمایش‌های مومنانه و ساخت خانه محرومان کمک کردند.

فرمانده سپاه بابلسر خاطرنشان کرد: ۱۱ خانه محروم در سطح شهرستان بابلسر در حال ساخت است.

بازوند با طرح این پرسش که کدام مردم در دنیا هستند که فاجعه کرونا، زلزله و سیل را به این زیبایی پشت سر بگذارند، گفت: این اقدامات جهادی و کمک‌های مومنانه جای تقدیر و تشکر دارد.

گردهمایی گروه‌های جهادی بابلسر برگزار شد

راه نجات ما از وضعیت اقتصادی فعلی، ورود گروه‌های جهادی به اقتصاد تعاونی است

وی با اشاره به اينکه گروه‌های جهادی از مقام والا و بزرگی برخوردار هستند، تاکید کرد: تغییر آرایش رسمی گروه‌های جهادی باید اتفاق بیفتد.

فرمانده سپاه بابلسر با بيان اينکه جهاد و هجرت دو استراتژی فرد عزتمند و مومن برای رفع مانع است، خاطرنشان کرد: موانعی که ر دفاع مقدس، دفاع حرم وجود داشت برداشته شده است.

بازوند با اشاره به اينکه جنگ امروز دشمن جنگ هیبریدی و چند بُعدی است و به جهاد در اقتصاد مقاومتی و مردمی‌شدن اقتصاد نیاز داریم، تاکید کرد: برپایی جهاد اقتصادی نیازمند دانش، تلاش و مجاهدت است.

وی با بيان اينکه اگر مردم و جهادی‌ها پای کار اقتصاد نیایند، توان دولت، توان جهاد اقتصادی نیست، خاطرنشان کرد: طرح تعاونی‌های کوچک و زودبازده در حوزه تولید و خدمات تدوین شده است و راه نجات ما ورود گروه‌های جهادی به اقتصاد تعاونی است.

فرمانده سپاه بابلسر تصریح کرد: متاسفانه امروز تعاونی در کشور ما شکست خورده است که ماحصل نفوذ خیانتی بود که لیبرال‌های خائن بر سر این کشور آورده اند.

بازوند با اشاره به اينکه امروز ۴ هزار میلیارد تومان آورده محصولات کشاورزی در سطح شهرستان بابلسر است، تاکید کرد: متاسفانه سود دلال و واسطه ۷ برابر کشاورز است و این مشکل با کمک گروه‌های جهادی قابل حل است.

وی افزود: درخواست ما این است که گروه‌های جهادی پای کار بیایند تا آرایش اقتصادی را تغییر دهیم.

گردهمایی گروه‌های جهادی بابلسر برگزار شد

به گزارش تابناک، در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید مدافع حرم بریری و خانواده شهید مدافع سلامت ربیعی قدردانی شد.

گردهمایی گروه‌های جهادی بابلسر برگزار شد

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار