نماینده ولی فقيه در استان مازندران گفت: حماسه آزادسازی سوسنگرد یک حماسه زیبا و بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ 17 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در مراسم گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد در سالن همایش دانشگاه فرهنگیان امام علی(ع) اظهار داشت: آزادسازی سوسنگرد جهاد با جان و بازسازی سوسنگرد جهاد با مال است.

وی افزود: در محور بازسازی سوسنگرد هزاران نفر نیروی کار، تمامی مسئولین وقت استان مازندران از جمله آیت‌الله روحانی، ائمه جمعه، استاندار وقت مازندران، مرحوم مجدآرا و تمامی مردم همت کردند و در این امر شرکت داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزاری گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد را یکی از یکی از برجستگی های مردم استان مازندران دانست و بیان کرد: همانطور که خرمشهر را خدا آزاد کرد، سوسنگرد را هم خدا آزاد کرد و بازسازی این شهر کارنامه افتخار مردم مازندران است.

وی ادامه داد: حادثه سوسنگرد نشان داد که مردم مازندران در هر زمان متناسب با آن، در حوزه کمک‌های مومنانه یا جهاد با جان به میدان می‌آیند.

آیت‌الله لائینی با بیان اینکه همت بلند مردم دشننان را ناامید و دوستان و جریان انقلاب را خوشحال و تقویت می‌کند، گفت: داستان آزادسازی سوسنگرد که ۸ روز پس از حمله عراق به اشغال عراق درآمده است که حدودا ۵۰ روز در اشغال نیروهای متجاوز عراق بوده است با جانفاشنی ۸۰ شهید که ۴۳ شهید متعلق به مردم مازندران است که شهید بهرامی فرمانده گردان بوده است.

وی ادامه داد: حماسه آزادسازی سوسنگرد یک حماسه زیبا و بی نظیر و مهم بود که شخص امام دستور دادند تا فردا باید آزاد شود.

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار